Housecare=ETS.Goossens
Ik ben vorige week spijtig genoeg in contact gekomen met dit frauduleuze bedrijf. Hun blitsbezoek van 10 min heeft mij 270 euro gekost en mijn boiler werkte nog steeds niet. Ik heb twee dagen later een échte loodgieter over de vloer gehad en mijn verwarming werkt fantastisch goed. Aangezien ik gelijkaardige klachten heb gelezen op internet zou ik de mensen graag verwittigen.
Housecare en ETS. Goossens worden door dezelfde 3 CEOs beheerd en hebben een gelijkaardige website. Als je hen telefonisch contacteert zullen ze de naam van het bedrijf niet uit zichzelf vermelden tenzij je er achter vraagt. Hun gsm nummers veranderen ook continu, ik vermoed dat ze de simkaarten gewoon wisselen van zodra mensen hen beginnen bellen met klachten. In het weekend waren ze op geen enkel nummer bereikbaar, mailbox zat vol. Het adres op de websites is enkel een fiscaal adres. Als je vraagt om de directie te spreken weigeren ze jou het nummer door te geven. Met een beetje research kom je echter wel makkelijk achter de nodige informatie. Het is volgens mij onbegonnen werk om mijn geld terug te krijgen maar ik denk dat ze lang genoeg actief zijn ondertussen.
Mvg
Anne Nivard
2600 Berchem

.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=6cbe2d4043d7462ab7da5284b46671b7)
.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=7cb56631f801ca8e37281c0b3583d06f)