1

Tuinhuis in beton?

Yasminefan
Yasminefan
#Veranda en bijgebouwen · 9 jaren geleden

Hoi,
Graag jullie mening. ;-)

Ik ben ben mijn tuin aan het tekenen en wil mijn garage en tuinhuis vernieuwen. Mijn garage is 7m breed en moet 6m diep worden, dit wens ik in betonplaten te doen met een motief.
Nu ben ik ook aan het denken om mijn tuinhuis in betonplaten met motief en ramen te maken (een L vorm van 4x4x2m) en hierover zou dan een grote carport moeten komen van 6m op 8m zodat we voor ons tuinhuis een heel grote overdekte plaats hebben om wat zeteltjes te zetten.
Tussen de garage en het tuinhuis zou een opening komen van ongeveer 2m.

Wat denken jullie hiervan? Is dit te doen? Welke zijn de voor- en welke de nadelen hiervan?

Alvast bedankt,
Suske

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Veranda verwarmen en koelen: zo geniet je het hele jaar door van je veranda

Veranda verwarmen en koelen: zo geniet je het hele jaar door van je veranda

Door je veranda te verwarmen en te koelen geniet je het hele jaar van deze ruimte. Maar hoe pak je dat aan? We vroegen het aan twee experts.

Lees meer

Een veranda bouwen: van de soorten materialen tot de prijs

Een veranda bouwen: van de soorten materialen tot de prijs

Je wil een veranda, maar weet niet waar je op moet letten? We geven een antwoord op enkele belangrijke vragen. Van de soorten materialen tot de prijs.

Lees meer

Een stevige fundering voor je tuinhuis maken: zo lukt het

Een stevige fundering voor je tuinhuis maken: zo lukt het

Een nieuw tuinhuis in de lente? Zonder goede fundering kan de plaatsing al snel in een nachtmerrie veranderen. Deze tips garanderen je een stevige basis.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag