Verbouwing woonkamer keuken en badkamer
deze verbouwing zou 6 weken duren zijn laatste week van oktober begonnen ,alles vlot verlopen tot dat de vloer en de gyproc stond dan moesten ze ineens naar andere werf . dan hebben we 4 weken niemand gezien ,dan dinsdag en woensdag voor kerst zijn ze de plinten komen plaatsen .Gingen dan na nieuwjaar terug komen om de rest af te werken ,maar moesten wel eerst naar andere werf .26 december plots afrekening die veel hoger lag dan was voorzien (heb extra moeten bijlenen)stonden fouten in bv 46 stopcontacten in plaats van 32 een bedrag dat bij niets hoorde zijn hier geweest factuur verbeterd .Moeten nog verschillende punten afwerken ,had mail gestuurd dat ik die laatste schijf niet betaalde voor alles afgewerkt is ,gisteren van hen telefoon gehad dat ik (moeten nog met de extra's 5600 euro bet.) dat dit zo maar niet ging ,want ze hebben ons geld nodig om andere werven op te starten maar mochten wel 500 euro achter houden tot na alles af was.hebben ons ook een andere water reservoir voor ons hang toilet gegeven omdat ze niet met het merk werkte dat ik had besteld ,die dat ik had besteld koste met korting rond de 80 euro Die van hen 350 euro met plaatsen,maar er was op voorhand niet gezegd wat ons dat ging kosten .Hebben alles zelf af gebroken en uit gebroken heb de indruk dat ze het bedrag dat wij daar mee uitgespaard hebben toch er uit willen halen .dus ik wil niet meer betalen tot alles gedaan is ,Wat kan en mag ik doen groetjes Sylvia