Grond bijkopen
Grond bijkopen
Alle reacties
Het gaat over een bedrag van ongeveer 6000 € (beschrijfkosten in). Daarmee gaat uw grondoppervlakte van 350 naar 500 m² en creeer je hiermee volgens mij een veel grotere meerwaarde dan die 6000 €. Dus enkel hiervoor zou ik het al doen.
Daarbij komt nog de genotswaarde die voor iedereen anders kan zijn. Het kan een speelruimte voor kinderen zijn, een moestuin, een siertuin, een grasveld of een uitloop voor dieren.
De prijs lijkt mij in dit geval niet onredelijk. Doe je het niet dan zal je het je misschien een leven lang beklagen, aangrenzende grond kan je zelden of nooit kopen, die kans krijg je wellicht nooit meer.
Ik zou niet twijfelen en blij zijn met de geboden kans!

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Ga gratis naar Bouwbeurs Roeselare 2025
Op 1 februari opent Bouwbeurs Roeselare opnieuw de deuren. Dankzij Livios kan je gratis naar de beurs.
Lees meer
Werkt je aannemer aan een uurtarief? Zo maak je goede afspraken
Aannemers werken soms aan een uurtarief in de plaats van een vast bedrag. Met deze tips vermijd je discussies over het aantal gepresteerde uren.
Lees meerOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen