Oprit afbreken en naar andere kant aanleggen om achter het huis te kunnen rijden.
Deze vraag is goed beantwoordHallo iedereen,
Ik heb namelijk een landhuis gekocht en onze huidige oprit gaat naar onze garage, aangezien de breedte van de garage juist 3 meter is, is deze veel te smal om uit te stappen met het gezin, dus parkeren we voor ons huis. Mijn garage is geen standplaats, want ik heb namelijk een Amerikaanse Auto , en heb nog 2 wagens. en als hobby is de garage een werkplaatsje geworden.
Dus ik wil mijn wagens achter het huis zetten, en de huidige oprit afbreken en aan de andere kant plaatsen, op de gemeente was er echt een gezeur van je mag niets doen want het voetpad is van ons...heb haar uitgelegd dat het een grasberm is en de gemeente verzorgt totaal niets aan die berm.
Ik moest van de gemeente mijn garage afbreken! Terwijl ik aan de rechterkant zee van plaats heb om achter het huis te rijden, kan de gemeente dit zomaar eisen?
Je moest eens weten wat ik aan de voortuin heb gedaan...alles was wild bebost en er was een klein steegje waar de mensen hun behoeftes deden, en de politie laten komen omdat ik zelfs spuiten heb gevonden...
Het is dag en nacht verschil geworden nu, alles netjes gemaakt en niets meer van viezigheid.