Betonvloer uitbreken
Ik ben van plan om de betonvloer (8cm) uit te breken. Het gaat over een oppervlakte van ongeveer 30m2.
Wat voor een soort toestel raden jullie aan? Heeft er iemand al ervaringen met types/merken sloophamers?
Groeten, Jelle
Betonvloer uitbreken
Ik ben van plan om de betonvloer (8cm) uit te breken. Het gaat over een oppervlakte van ongeveer 30m2.
Wat voor een soort toestel raden jullie aan? Heeft er iemand al ervaringen met types/merken sloophamers?
Groeten, Jelle
"Kangaroe" huren in de DIY; da's een grote professionele boorhamer. Met een "kleinere" boorhamer gaat het ook (zelf zo gedaan voor zo'n 15m² van 8 à 10 cm dik) doch 't duurt veel langer en je kleinere boorhamer van 150-200€ heeft het dan zo ongeveer gehad (heb een nieuwe moeten kopen ;-)) Voor een tweede project is er dus een professionele "Kangaroe" gehuurd geweest.
"Kangaroe" huren in de DIY; da's een grote professionele boorhamer. Met een "kleinere" boorhamer gaat het ook (zelf zo gedaan voor zo'n 15m² van 8 à 10 cm dik) doch 't duurt veel langer en je kleinere boorhamer van 150-200€ heeft het dan zo ongeveer gehad (heb een nieuwe moeten kopen ;-)) Voor een tweede project is er dus een professionele "Kangaroe" gehuurd geweest.
Mee eens, alleen denk ik dat wellicht een Kango bedoeld wordt. Kango is een gewaardeerd merk van breekhamers.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Nat weer kan voor vochtige kelders zorgen. Vochtexpert Michel Jans legt uit hoe je een vochtige kelder aanpakt.
Lees meer
Je kan je kelder op twee manieren waterdicht maken: langs de buitenkant of langs de binnenkant. Ontdek alle methodes en hun kostprijs.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen