Is het mogelijk toeter of bel aan te sluiten aan videofoon en hoe?
Videofoon is geplaatst in veranda , als wij in keuken zitten horen wij deze niet .
Welk is de gemakkelijkste manier om dit te verhelpen ?
4 draads aansluiting .
Is het mogelijk toeter of bel aan te sluiten aan videofoon en hoe?
Videofoon is geplaatst in veranda , als wij in keuken zitten horen wij deze niet .
Welk is de gemakkelijkste manier om dit te verhelpen ?
4 draads aansluiting .
Commax is blijkbaar een Chinese onderneming en daarom acht ik de kans dat je een extra bel kan aansluiten zeer klein is.Bij de meer gevestigde merken (Aiphone,Bticino,Niko enz.)is dit wel mogelijk,weliswaar bij sommige merken via dure randaparatuur.
Commax is blijkbaar een Chinese onderneming en daarom acht ik de kans dat je een extra bel kan aansluiten zeer klein is.Bij de meer gevestigde merken (Aiphone,Bticino,Niko enz.)is dit wel mogelijk,weliswaar bij sommige merken via dure randaparatuur.
Is het dan niet mogelijk een tweede videofoon bij te plaatsen ? Een gaatje van veranda naar keuken te boren en daar een tweede videofoon bij te plaatsen . Aansluiten ? Of gewoon dezelfde videofoon in keuken hangen , dan alleen kabel verlengen ? Commax heeft volgens mij twee intercom en twee aansluitngen voor camera . In afwachting , bedankt . Wat zou voor jou de beste oplossing zijn , want ik ben maar een leek in .

Van verwarming tot ventilatie. Ontdek alles wat je moet weten over energie in ons gratis magazine ‘Mijn Energie’
De mogelijkheden zijn de laatste jaren enorm toegenomen, waardoor het moeilijker wordt om de juiste keuze te maken voor jouw woning. In dit magazine helpen we je graag op weg.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Domotica dient om jouw leven aangenamer te maken, door alle technische voorzieningen met elkaar te verbinden. Ontdek alle voordelen van domotica.
Lees meer
Rookmelders kunnen levens redden bij een brand. Maar dan moeten ze wel correct werken. Met deze tips kan je je rookmelders testen en onderhouden.
Lees meer
De nieuwe Advance binnencamera van Netatmo helpt je om je huis slim te beveiligen. Dankzij gezichtsherkenning filmt de camera alleen als je weg bent.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen