Mag er nog een type B ketel in de berging (3m²) van mijn app geplaatst worden
Wat is het verschil tussen type B en type B1
Mag er nog een type B ketel in de berging (3m²) van mijn app geplaatst worden
Wat is het verschil tussen type B en type B1
Appartementsgebouwen zijn een uitzondering waar geen condenserende gasketel moet geplaatst worden als de gemeenschappelijke schouw hiervoor niet voorzien is. B1 mag nog (aanzuiging lucht binnen met trekonderbreker). B mag enkel mits individuele schouw of constructeurseigen gemeenschappelijke schouw. B zal je ws nieuw niet meer vinden.
Appartementsgebouwen zijn een uitzondering waar geen condenserende gasketel moet geplaatst worden als de gemeenschappelijke schouw hiervoor niet voorzien is. B1 mag nog (aanzuiging lucht binnen met trekonderbreker). B mag enkel mits individuele schouw of constructeurseigen gemeenschappelijke schouw. B zal je ws nieuw niet meer vinden.
Bij mij hebben ze nog een B geplaatst, er is een gemeenschappelijke schouw (geveldoorvoer) naar het dak met 1 uitgang voor de afvoergassen en 1 voor de verse lucht toevoer deze hebben ze afgesloten waarom hij in veiligheid ging, zij zeggen dat er met die buis problemen zijn .
Nu neemt hij de verse lucht uit mijn appartement,hij staat in een kleine berging?

Vraag gratis offertes aan voor een nieuwe condensatieketel
Laat een zuinige condensatieketel plaatsen door ervaren professionals. Vraag nu gratis en vrijblijvend offertes aan.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Eén op de vijf Belgen verwarmt met een hout- of pelletkachel. Ontdek waarom deze kachels nog steeds populair zijn en hoe je energie kan besparen.
Lees meer.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=9b7f9727e9be23eb4784324e832b5869)
Voor je denkt aan een airco of omgekeerde warmtepomp, kijk eens wat je zelf kan doen. Met deze negen tips kan je je huis koelen zonder airco.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen