Nieuwe dakgoten en bakgoten; leien stuk, regent gewoon binnen
eind jan hadden we nieuwe dakgoten en bakgoten;door de aanhoudende regen in juni regende het vooraan gewoon binnen; de afloop is te klein om al het water te laten afwateren, boven zijn de leien stuk; dus daar heeft het lelijk huisgehouden in de slaapkamer, nu de garantieperiode is 10 jaar ; na herhaalde malen bellen en mailen zijn ze het zogezegd komen maken; ze gaven zelf toe dat ze enorm veel werk hadden en dat de twee werknemers die bij mij aan het werk zijn geweest ontslagen waren omdat ze niet voldeden en dat zij nu de fouten aanhet herstellen waren, 1 van de bazen is dan zelf teruggekomen op 2 uur was zogezegd alles hersteld maar dit is niet zo, het is nog net hetzelfde dan ervoor; ik heb vandaag de tweede aangetekende brief verstuurd, op de eerste hebben ze gereageerd met de mededeling dat het dak versleten was,; nu nog mooier; brengen ze voor duizenden euro's dakgoten aan en dan is het plots dit terwijl ze zelf hebben verklaard dat het nog zeker 30 jaar kon meegaan, wat nu?
Ik kan toch niet wachten tot het winter is en de heren een keer zin hebben om het te komen herstellen?????????