3

Leggen van chape op bestaande vloer

monrusyl
monrusyl
#Vloeren · 9 jaren geleden

in garage ligt vloer van 3cm dikte deze ligt perfect (niet gezakt en geen kraken )zou ik daarop mogen nieuwe chape leggen van 8 cm dikte om daarop nieuwe vloer te leggen en zo op gelijke hoogte te komen van vloer in gang 

Alle reacties

0
Bart D'Haese Bouwfanaticus
3 29 Andere professioneel
9 jaren geleden

Beste ,

Ik stel voor dat we hierover even bellen om de juiste inschatting te maken van de situatie , want een aantal technische vereisten om te plaatsen op een bestaande vloer dienen in acht genomen te worden .

Je kan me bereiken op 0477/83 94 47 , dan help ik je telefonisch alvast op weg , OK? Bart

0
vloerder jp
vloerder jp
74 287 Andere professioneel
9 jaren geleden· Bedankje ontvangen

De vloer in de garage zijn mss tegels op basis van cement of beton.  Daaronder zit wss geen vochtscherm.  De chape wordt dan best op een pe folie aangebracht en gewapend met een galva net 50/50/2 of een chemisch additief.  

jp

Nieuwe vloer leggen? Ontvang gratis offertes!

Nieuwe vloer leggen? Ontvang gratis offertes!

Laat je vloer plaatsen door experts en geniet van het beste resultaat. Vraag gratis offertes aan!

Offertes aanvragen

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Wanneer leg je een ontkoppelingsmat? Vloerexpert legt uit

Wanneer leg je een ontkoppelingsmat? Vloerexpert legt uit

Een tegelvloer en een ontkoppelingsmat gaan hand in hand. Maar hoe werkt het en is er een alternatief? Een expert van bouwmaterialen Wijckmans legt uit.

Lees meer

Keuzewijzer: vind de vloer die bij jou past

Keuzewijzer: vind de vloer die bij jou past

Ben je op zoek naar de juiste vloer? Het aanbod is enorm: van keramische tegels, over parket, tot laminaat. Ontdek de voor- en nadelen van alle vloertypes.

Lees meer

Keramische tegels: topper in gebruiksgemak

Keramische tegels: topper in gebruiksgemak

Op zoek naar een onderhoudsvriendelijke vloer? Dan zit je goed met keramische tegels. Klassiek, modern, rustiek … je vindt ze in allerlei stijlen.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag