Dit topic is afgesloten door de moderator. Je kan dus geen reacties meer plaatsen.

58

Ervaringen 4tec

louis540
louis540
#Ramen en deuren · 9 jaren geleden

Ik heb een  offerte ontvangen van 4tec te hasselt. Deze is beduidend lager dan de anderen. Heeft iemand daar ervaring mee ? De website is tijdelijk offline

Hopend op een reactie

Alle reacties

0
Mari75
Mari75
1 1 Verbouwer
8 jaren geleden· Bedankje ontvangen

Wij hebben ook een offerte ontvangen van 4 Tec. Mijn man is zelf bouwvakker en had uitgeteld wat we ongeveer kwijt zouden zijn aan nieuwe ramen. Dit bedrijf was het enige dat op dezelfde lijn zat als mijn man, de rest zat er ver boven. 1 bedrijf rekende zelfs meer als €2000 voor de afwerking! Ook ben ik content van de betalingswijze. Wij denken er aan dit bedrijf de ramen te laten plaatsen.

0
123546
123546
0 1 Verbouwer
8 jaren geleden

Wij hebben ook net een offerte van 4tec ontvangen, deze was ook veel goedkoper dan de andere. Na enig opzoekwerk zag ik dat deze firma al meermaals failliet is geweest...vinden jullie dezelfde info ?

0
WendyW
WendyW
0 2 Andere particulier
8 jaren geleden

Dat is zeker niet waar. Geen faillisementen. Ze zijn pas sinds vorig jaar op de makrt en krijgen altijd positieve reacties van de klanten. Wij hebben zelf bestelling gemaakt.     

0
Mieke007
Mieke007
0 2 Verbouwer
8 jaren geleden

Weten jullie al iets meer  wij hebben ook een offerte van deze gehad maar zijn zeer op ons hoede. We zijn al eens opgelicht door een andere firma, dus ik ga alles wel dubbel checken. Graag een reactie maar liefst een eerlijke

0
Mieke007
Mieke007
0 2 Verbouwer
8 jaren geleden

Graag had ik geweten of jullie met deze firma hebben gewerkt. en zij zijn jullie content 

Wij hebben ook een offerte ontvangen van 4 Tec. Mijn man is zelf bouwvakker en had uitgeteld wat we ongeveer kwijt zouden zijn aan nieuwe ramen. Dit bedrijf was het enige dat op dezelfde lijn zat als mijn man, de rest zat er ver boven. 1 bedrijf rekende zelfs meer als €2000 voor de afwerking! Ook ben ik content van de betalingswijze. Wij denken er aan dit bedrijf de ramen te laten plaatsen.

0
Bolleke 3
Bolleke 3
0 5 Andere particulier
8 jaren geleden

Heb je al reactie gehad ondertussen?  Wij zijn ook nog aan het twijfelen

0
danny007
danny007
0 1 Andere particulier
8 jaren geleden

Heb ook een offerte. Goedkoper en degelijke materialen. Van de afwerking weet ik weinig ( nauwelijks referenties ). Ervaringen?

0
Verbouwers
Verbouwers
0 1 Verbouwer
8 jaren geleden

Beste , 

Hebt u ondertussen al samengewerkt met 4 tec ? Zo ja wat waren u ervaringen hiermee.

Wij zijn volop aan het verbouwen en wouden wel is weten of het betrouwbaar is dat hun offerte zo laag liggen ? 

Groetjes 

0
Bolleke 3
Bolleke 3
0 5 Andere particulier
8 jaren geleden

Wij zijn er mee bezig met de firma hier gaat het vlot en goed moeten we zeggen we hebben niet te klagen en zitten lekker warm nu !!

0
Bouw2016
Bouw2016
0 1 Andere particulier
8 jaren geleden

Ook wij hebben een offerte aangevraagd een aantal weken geleden. 

Bij handelsregister: eigenaren uit Litouwen. Niet te vinden in heel Belgie, bij nader doorzoeken. Met wie doe ik zaken? waar staan de namen? en contactgegevens? wie is hier aansprakelijk als er schade is? Indien deze informatie niet voorhanden is? waar begin je aan...

Een website die al langere tijd uit ''the running'' is. Tijdelijks begint langdurig te worden. 

Prijs lijkt zodanig beneden de reguliere prijs, dat het begint op te vallen.

Ohja en nog een aanbetaling? 

Heeft iemand nog ervaringen, informatie over dit bedrijf?

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu
Vraag nu vrijblijvend offertes aan voor ramen en deuren

Vraag nu vrijblijvend offertes aan voor ramen en deuren

Ramen en deuren? Vraag vandaag nog gratis en vrijblijvend offertes aan van erkende vakmensen bij jou in de buurt.

Offertes aanvragen

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Zelf een vliegenraam plaatsen? Zo doe je dat (en bespaar je flink)

Zelf een vliegenraam plaatsen? Zo doe je dat (en bespaar je flink)

Zelf een vliegenraam plaatsen is eenvoudig én budgetvriendelijk. Ontdek hoe je het aanpakt en wat het ongeveer kost.

Lees meer

Alles wat je moet weten over dakramen: soorten, prijzen en onderhoud

Alles wat je moet weten over dakramen: soorten, prijzen en onderhoud

Ontdek alles over dakramen: van soorten, voordelen, prijzen, installatie tot onderhoud. Breng zo meer daglicht in je woning.

Lees meer

Een industriële look met stalen ramen: ontdek de voor- en nadelen

Een industriële look met stalen ramen: ontdek de voor- en nadelen

Stalen ramen geven je woning een industriële look. Maar hoe zit het met de isolatie, de prijs en het onderhoud ervan? Ontdek alle voor- en nadelen.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag