Dit topic is afgesloten door de moderator. Je kan dus geen reacties meer plaatsen.

58

Ervaringen 4tec

louis540
louis540
#Ramen en deuren · 9 jaren geleden

Ik heb een  offerte ontvangen van 4tec te hasselt. Deze is beduidend lager dan de anderen. Heeft iemand daar ervaring mee ? De website is tijdelijk offline

Hopend op een reactie

Alle reacties

0
Kristof Verpooorten
Kristof Verpooorten
0 6 Verbouwer
8 jaren geleden

Wij hebben dezelfde ervaring, communicatie ging al moeizaam van het begin, begin van plaatsing verschillende keren uitgesteld met domme smoesjes, uiteindelijk zijn ze wel aan begonnen, maar het ging allemaal heel moeizaam.
Toen bleek ook nog eens dat ze de verkeerde ramen bij hadden (geen structuur aan de binnenkant terwijl we dat wel besteld hadden). We hebben het toch laten doorgaan omdat hij een mooie korting ter compensatie aanbood en we ondertussen al maanden langer aan het wachten waren op onze ramen dan intieel verwacht en het gewoon allemaal zsm klaar wilden hebben.

Het ging normaal allemaal in orde zijn na 2 dagen werk, ondertussen zijn ze hier al 8 (!) dagen bezig geweest, en nog steeds is onze voordeur niet klaar, en moet er nog 1 raam geplaatst worden, en al onze vliegenramen moeten nog komen. Een paar keer zijn ze gewoon niet komen opdagen op de afspraak zonder te verwittigen, waardoor ik alles in huis voor niets afgedekt had.

Het schuifraam en de deuren die reeds geplaatst waren beginnen wat moeilijk te doen en moeten opnieuw afgesteld worden, maar we kunnen niemand meer bereiken. Er wordt niet gereageerd op mails, telefoon, sms...

We hebben een aangetekende brief gestuurd, die kwam ongeopend terug omdat hij nooit afgehaald werd.

We zijn ook persoonlijk gaan kijken bij hun kantoor, daar zag het er verlaten uit en de brievenbus zat vol met briefjes dat ze aangetekende brieven moesten gaan afhalen.

Gelukkig hebben we tot nu toe enkel het voorschot betaald en niet de tussentijdse factuur omdat we op dat moment al door hadden dat we een drukmiddel achter de hand moesten houden als we dit ooit tot een goed einde zouden willen brengen.

Maar sinds midden mei dus geen enkele reactie meer gekregen...

Kristof Verpoorten
Houthalen

0
Monique77
Monique77
0 4 Andere particulier
8 jaren geleden

Hallo wij hebben het zelfde probleem.

Volgende week komt de advocaat want wij hebben nog problemen.

Jij bent van lier heb ik gezien wij van duffel.

Zou je mij kunnen contacteren 0479816773

Groeten

Monique De Decker

Duffel

0
HHilde
HHilde
0 2 Andere particulier
8 jaren geleden

Hallo,

Ik heb ook wat problemen met deze firma. Alles ging goed tot het laatste raam dat ze moesten plaatsen, dit was te klein. Met wat aanpassingen konden  ze dit toch plaatsen en ter compensatie zouden ze MDF gratis komen verven. De plaatsers waren wel heel vriendelijke en goede werkers.

De vliegenramen werden door de ververs meegebracht en toen zag ik dat van de  12 vliegenramen  er 7 beschadigd waren. . Deze hebben ze terug meegenomen en sinds die dag niets meer van gehoord.

X (aangepast door moderator: geen namen noemen) is niet meer bereikbaar, ik veronderstel dat hij er niet meer werkt. Ze hebben wel op mijn mail geantwoord  dat ze spoedig gingen langs komen, dat was op 13 mei 2017. Ook zijn sommige scharnieren niet de juiste kleur. 

Groetjes,

Hilde Huybrechts Tielt-Winge

0
Kristof Verpooorten
Kristof Verpooorten
0 6 Verbouwer
8 jaren geleden

Het laatste bericht dat ik van hun gehad heb was een sms op 15 mei, daarin werd gezegd dat de vertraging was omdat ze pas verhuisd waren naar een ander magazijn, en dat ze me die zelfde week nog de datum zouden geven waarop ze alles kwamen afwerken.

Sindsdien geen reacties meer op mails, sms of telefoon...

Kristof Verpoorten
Houthalen

0
Monique77
Monique77
0 4 Andere particulier
8 jaren geleden

Hallo hilde

Zou je mij privé een kunnen contacteren. 

Het is heel belangrijk .

Zal je dan alles uitleggen maar zo is nogal heel lang .

Tel. 0479816773

Monique De Decker

Duffel

0
CDEkeren
CDEkeren
0 5 Andere particulier
8 jaren geleden

Hey

Wij hebben ook hetzelde probleem.

Werken gingen af zijn in 2 dagen, nu 6 maand later is nog niet alles in orde.

De eerste plaatsers hebben hun voeten er aangeveegd. Dan is er een ander team gekomen om dat weer over te doen, maar ook dat was niet goed dus zijn ze nog eens moeten komen. (ook over verschillende weken/maanden omdat er extreem veel iets banaal tussen kwam langs hun kant uit)

Nu wachten we nog steeds op de vliegen ramen wat ze normaal 30/6/17 gingen plaatsen en de rest proper gingen afwerken.

Ze hebben hun kat gestuurd en sinds dien krijg ik niemand meer te pakken van 4tec (geen van de 3 nummers dat ik heb)

De afwerking van ramen en deur is helemaal niet goed en de voordeur moet ook weer afgeregeld worden.

Het laatste dat ik er iemand van heb gesproken was half juni.

Gelukkig hebben wij ook nog niet alles betaald. maar wel al veel gezever en verlofdagen voor niets ingestoken.

Wat zouden we hier (samen) aan kunnen doen?

Christophe Dedeyne

Ekeren

0
Kenrafc
Kenrafc
0 2 Andere particulier
8 jaren geleden

Hallo iedereen,

Wij zitten dus ook met een probleem,

Eerst ging alles goed met verkoper X (aangepast door moderator: geen namen noemen) tot de werken gebeuren, slechte afwerking ook wat beschadigingen, vliegendeur niet geleverd, vliegenraam erin geperst(kan er bijna niet uit), wij hadden direct aangetekende brief gestuurd voor hun in gebreke te stellen, hebben die teruggekregen!

En nog vanalles teveel om te noteren

Al goed dat we maar 1/3 betaald hebben, maar als ze niet failliet zijn gaan we advocaat nemen. Dit pikken we  gewoon niet.

Janssens Ken

hoevenen

0473/23.37.66.

0
Kristof Verpooorten
Kristof Verpooorten
0 6 Verbouwer
8 jaren geleden

Christophe en Ken, misschien kunnen jullie Monique ook eens bellen?

Zij heeft maandag afspraak met een advocaat en ik denk dat we ondertussen al met 3 of 4 gezinnen zijn om te bekijken of we dit samen kunnen aanpakken via die advocaat.

mvg,
Kristof

0
Monique77
Monique77
0 4 Andere particulier
8 jaren geleden

Hallo

Ik ben Monique 

Heb je net proberen te bellen .

kan je mij nog voor Maandag terug bellen , want dan komt de advocaat zoals Kristof al had vermeld .

Groeten

Monique De Decker 

Duffel

0
Kenrafc
Kenrafc
0 2 Andere particulier
8 jaren geleden

Hey,

Ja sorry zag het nu pas, ben juist thuis van het werk.

Raar maar waar ze hadden gisterenavond naar mij gebeld voor te zeggen dat ze vandaag en zaterdag willen komen afwerken, maar we zijn voltijds werken dus onmogelijk, laat die niet alleen, dus nu zouden ze volgende week vrijdag en zaterdag komen, dit is de laatste kans anders gaan we zeker advocaat nemen

Janssens Ken

Hoevenen

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu
Download gratis onze gids over ramen en deuren

Download gratis onze gids over ramen en deuren

Alles wat je moet weten over energiezuinig, veilig en esthetisch buitenschrijnwerk. Inclusief handige checklists voor de perfecte keuze!

Download nu gratis jouw gids

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

5 tips om je huis koel te houden op warme zomerdagen

5 tips om je huis koel te houden op warme zomerdagen

Wat kan je op warme zomerdagen doen om oververhitting in je woning te vermijden? Met deze vijf tips hou je het aangenaam koel in huis.

Lees meer

Waarom hoogrendementsglas onmisbaar is voor jouw ramen en deuren

Waarom hoogrendementsglas onmisbaar is voor jouw ramen en deuren

Ontdek hoe hoogrendementsglas in ramen en deuren bijdraagt aan energiebesparing, verhoogd comfort en lagere stookkosten voor jouw woning.

Lees meer

Pvc- of aluminium ramen: met deze tips maak je de juiste keuze!

Pvc- of aluminium ramen: met deze tips maak je de juiste keuze!

Twijfel je tussen pvc- of aluminium ramen? Ontdek welk materiaal het beste scoort op vlak van stijl, isolatie, prijs, duurzaamheid en onderhoud.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag