Dit topic is afgesloten door de moderator. Je kan dus geen reacties meer plaatsen.

37

Alle reacties

0
Comfort Ramen BVBA
Comfort Ramen BVBA
0 15 Bouwer
8 jaren geleden

Beste,

Op onze website hebben wij enkele referentieadressen toegevoegd:
http://www.comfort-ramen.be/?page=referenties

Aan de linkerzijde in het menu zijn de verschillende referenties met foto's te bekijken.

Deze adressen zijn allemaal tesamen met een van onze vertegenwoordigers te bezoeken.

Met vriendelijke groet,

Laurens van Damme (Comfort Ramen BVBA te Gent)

0
Gert L
Gert L
1 11 Verbouwer
8 jaren geleden

Dag Laurens,

Blij te zien dat jullie aan de website werken. Ik geef graag nog enkele tips mee ter verdere verbetering:

- Onlangs stuurde ik een bericht via het contactformulier, waarop ik jammer genoeg geen antwoord mocht ontvangen. Mogelijks is het formulier stuk?

- Best ook even de getuigenissen op de startpagina updaten. Het valt me op dat Jan en Ann uit Berchem vandaag tevreden zijn over hun Rehau schuifraam, terwijl dit in September 2016 nog een Schuco schuifraam was (zie bijlages).

Ik lees hier dat jullie het echt goed menen met jullie klanten, dus ik ga ervan uit dat dit een foutje van de webmaster is.

Groeten,

Gert (Sint-Gillis-Waas)

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/36201/comfort-jan2017.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=caa8c54c82f7b0272701d57d22184b92https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/36201/comfort-sept2016.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=98c961f3818d4e61c7cb21ac32057169
0
art garfucker
art garfucker
0 5 Architect
8 jaren geleden

Hey Sjoerd,

Hoe verklaar je het bericht met de foto's van Gert L hierboven?

Art

0
Yvan DP
Yvan DP
0 6 Andere particulier
8 jaren geleden
0
helix19888
helix19888
0 0 Verbouwer
8 jaren geleden

Beste mensen,

Er slechts maar één mogelijkheid; betaal NOOIT voorschotten, dit spaart jullie veel ellende & geld & tijd!! Teken nooit contracten waar er gewerkt wordt met voorschotten. Er zijn verschillende bedrijven waar er moet betaald worden NA uitvoering van de werken. Speel op zeker! Hoe kan dit, in bepaalde gevallen, slechts de helft of nog minder van de prijs zijn dan bij een andere plaatser met dezelfde produkten en dezelfde service?...onmogelijk. Ook in het verleden voor gehad met een bedrijf die nu (bewust) failliet is....zoek maar eens op via mijn naam op deze site....

De Pauw Yvan - Ledeberg.

Het werken met voorschotten vindt ik enigsinds normaal, dat doet iederen (zelf vragen we ook 40%). 

0
kristof de b
kristof de b
0 3 Verbouwer
8 jaren geleden

Geachte, ook wij hadden het genoegen te mogen kennismaken met comfort ramen, althans dat dachten we. De website oogt perfect. Klantcontacten verlopen vlot, nog vlotter wanneer het over afspraken voor voorschotbetaling gaat. Tot de plaatsingsdatum. Niemand gezien, geen telefoon, geen reactie op sms of op email. Uiteindelijk tientallen keren gebeld (53keer) zonder antwoord. Ofwel drukte er iemand af oftewel onmiddellijk antwoordapparaat. Dan maar beginnen dreigen om klacht neer te leggen en wonder bij wonder antwoord! Er was iets tussengekomen op een andere werf. Dat is natuurlijk altijd mogelijk maar dan is het een kleine moeite om de klant hiervan op de hoogte te brengen. Wij waren absoluut in de overtuiging dat we opgelicht waren. Een verdere kijk op enkele websites van de overheid en dan kom je erachter wie de zaakvoerder is. Dus blijven dreigen en bellen. Uiteindelijk 2 dagen later plaatsing gehad. Als we het plaatsing kunnen noemen. De plaatsing is pas gestart rond 14H30 en gedaan rond 20h 's avonds. Het was februari dus niet echt mogelijk om alles goed te controleren. Ook communicatie in frans of nederlands met de plaatser was onmogelijk. Als gevolg, beschadiging venstertablet, hengsels allen scheef en een diepe kras van breekmes in het frame. Ik heb dit alles doorgegeven en het voorstel was om een maand later alles aan te passen....of dat ze zeer gewillig de laatste factuur van 10%lieten vallen. Aangezien het maar 2 ramen betrof was dit voor hun een peulschil. Sindsdien heb ik van hen geen nieuws meer. Iets of wat beroepsernstig persoon zou hier nog een beetje moeite voor doen. Ze gingen zelfs de herstelling uitvoeren zonder te weten wat nu precies de schade was? Kortom, klantencontact zeer fijn, tot je het contract moet tekenen, dan stopt het....verschrikkelijke ervaring was dit. Zeker omdat er op de benedenverdieping ook nog een boel ramen gedaan moet worden hadden we gehoopt op een fijne samenwerking, het is eerder een helletocht geworden.

Kristof de bruyn

Mechelen

0
Comfort Ramen BVBA
Comfort Ramen BVBA
0 15 Bouwer
8 jaren geleden

Geachte heer en mevrouw Peeters,

Bedankt voor uw positieve bericht.

Onze excuses voor de greep. Echter, wij voeren gemiddeld een plaatsing per werkdag uit dus door de tijd gaat er bij ons natuurlijk ook af en toe wel eens iets fout. Wij doen echter in een dergelijk geval ons best om dit zo spoedig mogelijk goed op te lossen en naar ons idee is dit in uw geval allemaal goed gekomen.

Mochten er in de toekomst nog vragen en/of opmerkingen zijn dan vernemen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

0
Comfort Ramen BVBA
Comfort Ramen BVBA
0 15 Bouwer
8 jaren geleden

Beste Gert,

Bedankt voor de informatie.

Nee, het formulier op onze website werkt naar behoren. Misschien is er in uw geval iets (technisch) misgelopen. Is het mogelijk ons nogmaals per email of via de website te contacteren?

Betreffende de referenties. De webmaster heeft dit ondertussen aangepast.

Het is ook mogelijk onze referenties te bezoeken. De te bezoeken referenties staan vermeld op: http://www.comfort-ramen.be/?page=referenties

Met vriendelijke groet,

0
Comfort Ramen BVBA
Comfort Ramen BVBA
0 15 Bouwer
8 jaren geleden

Beste Gerry,

Bedankt voor uw hulp in deze.

Mochten er klanten zijn waarbij de levering en/of plaatsing niet naar behoren is uitgevoerd dan vernemen wij het graag. Zowel hier op Livios alswel per email of via het contactformulier op onze website.

Wij zullen in een dergelijk geval natuurlijk ervoor zorgen dat uw vragen, opmerkingen en/of klachten op korte termijn worden verholpen. Helaas is het niet mogelijk om altijd foutloos te werken. Soms gaat er iets mis in de communicatie, bij de inmeting kan er incidenteel iets verkeerd worden opgemeten en onze plaatsers blijven natuurlijk ook mensen die een fout kunnen maken.

Met vriendelijke groet,

0
Comfort Ramen BVBA
Comfort Ramen BVBA
0 15 Bouwer
8 jaren geleden

Beste Art,

De vraag van Gert is hierboven reeds beantwoord.

Mocht uzelf nog vragen hebben dan vernemen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu
Vraag nu vrijblijvend offertes aan voor ramen en deuren

Vraag nu vrijblijvend offertes aan voor ramen en deuren

Ramen en deuren? Vraag vandaag nog gratis en vrijblijvend offertes aan van erkende vakmensen bij jou in de buurt.

Offertes aanvragen

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

In de kijker: duurzame zonwering op zonne-energie zorgt voor schaduw én licht

In de kijker: duurzame zonwering op zonne-energie zorgt voor schaduw én licht

Ontdek hoe duurzame zonwering op zonne-energie zorgt voor koelte en sfeervolle verlichting, dag én nacht! Slimme innovatie voor je terras.

Lees meer

10 oplossingen om de zon buiten te houden, van budgetvriendelijk tot high-end

10 oplossingen om de zon buiten te houden, van budgetvriendelijk tot high-end

21 maart is Global Shading Day: het ideale moment om te bekijken hoe je oververhitting kan vermijden in huis. We geven je 10 mogelijke oplossingen.

Lees meer

De perfecte voordeur kiezen: materialen, stijlen, prijzen en tips

De perfecte voordeur kiezen: materialen, stijlen, prijzen en tips

Kies de perfecte voordeur: ontdek materialen, stijlen, prijzen en tips voor onderhoud. Alles wat je moet weten in één handig overzicht.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag