Problemen met een junkersketel cerapur TOPZWB42-3

9

Problemen met een junkersketel cerapur TOPZWB42-3

kitty strybol
kitty strybol
#Ontwerp · 9 jaren geleden

er is een elektronisch probleem tussen de ketel en de thermostaat ... soms reageert hij op de sturing, soms niet.

warm water werkt altijd. er verschijnt geen error of zoiets op de ketel, hij wil gewoon niet opstarten bij de vraag naar verwarming, soms wel... dus het is niet dat het nooit werkt. In ieder geval onbetrouwbaar en het is in ons vakantiehuis in de ardennen.. heel genant als de mensen geen verwarming hebben en veel slapeloze nachten voor mij. 0475 60 19 67 als er iemand zo slim en lief wil zijn om mij hierbij te kunnen helpen.. Junkers service vind niks, chauffagist vind ook niks, maar het feit is er wel.

Alle reacties

0
Kris M
Kris M
594 3493 Andere particulier
9 jaren geleden

Sluit de termostaat eens aan met een kort stukje draad vlak bij de ketel om een slechte aansluitkabel uit te sluiten.  

0
Géry VD.G
Géry VD.G
6 49 Verbouwer
9 jaren geleden

Is Uw installatie nog in waarborg , dan moet de ondenemer verplicht het oplossen . Contacteren en als niks opbrengt aangetekend brief sturen....

0
kitty strybol
kitty strybol
0 3 Architect
9 jaren geleden

er is sinds dinsdag nog maar een nieuwe thermostaat geplaatst CT100 van Junkers, aangesloten via kabel op de ketel, op een andere plaats dan de vorige kabel vd thermostaat.. die was draadloos via wifi, in beide gevallen zelfde triest verhaal, de ketel werkt soms en soms niet, geeft ook geen error. Warm water is er altijd!

0
kitty strybol
kitty strybol
0 3 Architect
9 jaren geleden

brief sturen zal wat traag gaan , ons vakantiehuis is elk weeken verhuurd in oktober... dus tegen volgend weeken moet er een oplossing zijn. Er is al 2 maal een technieker geweest van Junkers.. ze vinden niks???

0
Géry VD.G
Géry VD.G
6 49 Verbouwer
9 jaren geleden

Dit is geen reclame voor Junkers , nochtans geen slecht materiaal .

Vraag is het materiaal of installatie ervan die defect is

Naar Junkers al gebeld naar een verandwoordelijke ....

0
kitty strybol
kitty strybol
0 3 Architect
9 jaren geleden

ik bel veel met Junkers technische dienst, maar spijtig genoeg is er genen enen slimmen die wil nadenken over het probleem.. Het enige dat zo'n tecnieker op die dienst zegt: we zullen iemand langsturen en die zal dan het probleem bekijken???!!! 

Nu donderdag terug rit naar de ardennen om weer al eens een technieker te zien, die hopelijk iets kan oplossen.

Vraag mij af wat de functie van zo'n technieker aan de telefoon is, als die hun verstand niet eens willen gebruiken. Heb die klacht ook doorgestuurd naar hun klantendienst.

0
Géry VD.G
Géry VD.G
6 49 Verbouwer
9 jaren geleden

Technieker aan telef. (dispatching) neem oproep , neem nota van klachten (geef het door) , kijk welk material nodig is (en tijd) , zet het in planning voor techniekers die op de weg zijn (volgens streek)

Job niet te onderschatten , konstant onder druk

0
Alaerts guido
Alaerts guido
29 162 Andere professioneel
9 jaren geleden

Ik plaats geen toestellen van dit merk maar volg geregeld les bij de firma, voor herstellingen,  nu ik kan stellen dat ik regelmatig gebruikmaak van de technische kennis van de telefonische dispatching en dit behoren bij de beste in de sector. Als ook de toestellen. Nu in eerste instantie moeten wij installateurs voor een oplossing zorgen niet de klant, meer dan 90% van de problemen komen voort uit slechte installatie. Het probleem kan ook elders liggen (hydraulische). Wacht tot er een technieker van Junkers is geweest en leg dit dan voor aan de installateur.

(Denk er aan uw installateur is een klant van Junkers, de technieker kan en zal niets opmerken op het werk van de installateur).

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Vraag gratis offertes aan voor jouw bouw- of renovatieproject

Vraag snel en eenvoudig offertes aan bij gespecialiseerde professionals bij jou in de buurt.

Offertes aanvragen

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Harvard-professor Allen: “Een deel van het zorgbudget moet naar de bouwsector”

Harvard-professor Allen: “Een deel van het zorgbudget moet naar de bouwsector”

Volgens experts, zoals Harvard-professor Joseph Allen, zijn ventilatie, daglicht en luchtkwaliteit essentieel om van je huis een gezond huis te maken.

Lees meer

Vraag aan de lichtexpert: Hoe trek je meer daglicht naar binnen?

Vraag aan de lichtexpert: Hoe trek je meer daglicht naar binnen?

Lichtexpert Joël Sels geeft tips en oplossingen om meer daglicht in huis te halen. Ontdek hoe je je woning lichter en ruimer maakt.

Lees meer

Bodemattest cruciaal bij verkoop

Bodemattest cruciaal bij verkoop

Een bodemattest vertelt je meer over de kwaliteit van de grond. Het is een verplicht document als je bouwgrond, een woning of een appartement verkoopt.

Lees meer


Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag