1

Hoe plaats ik een gevelplint?

Roy VDW
Roy VDW
#Muren · 8 jaren geleden

Beste

Mijn woning is ondertussen onderzaagd om het bestaande vochtprobleem aan te pakken. Als afwerking wil ik langs buiten werken met gevelplinten (zie afbeelding). De nieuwe waterkering is geplaatst op een hoogte dat deze achter de gevelplint zal zitten.

Kan dit in de toekomst zorgen voor nieuwe vochtproblemen? Dit omdat de gevelplint vocht zal opnemen en de nieuwe waterkering zal overbruggen tot boven de waterkering.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten

Roy

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/35501/gevelplint.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=73a79d2f380ae31fd450256dba4c4ff6

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Crepi voor jouw gevel: ontdek hier de prijs per vierkante meter

Crepi voor jouw gevel: ontdek hier de prijs per vierkante meter

Wat is de prijs van crepi voor je gevel? Lees alles over de soorten crepi, premies en handige tips om te besparen op je kosten.

Lees meer

Je gevel reinigen: hoe knap je hem weer helemaal op?

Je gevel reinigen: hoe knap je hem weer helemaal op?

Jarenlange blootstelling aan weer en wind doet je gevel geen goed. Met deze technieken kan je je gevel reinigen of opknappen.

Lees meer

In de kijker: een koele mosgevel voor je woning

In de kijker: een koele mosgevel voor je woning

Ontdek hoe de innovatieve mosgevel van het Nederlandse Respyre jouw woning duurzaam en groen en je omgeving koeler maakt.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag