Prijs gespoten PUR en vast isolatieplaten

6

Alle reacties

0
Isolteam
Isolteam
10 41 Andere professioneel
8 jaren geleden

Beste,

Zeker, u kan ons altijd contacteren hiervoor. Geef gerust de dikte en oppervlakte door, we bezorgen u dan graag een prijs voor beide uitvoeringen.

Groeten,

Isolteam

0
Hugo C.
Hugo C.
353 2291 Bouwer
8 jaren geleden

ik betaalde in juni 21.40€/m² exc. btw - 8cm dikte

andere dikte : 1.50€/cm

ISOWIT

0
Diether
Diether
0 4 Andere particulier
8 jaren geleden

Beneden 91m2 8-10cm gespoten Pur en boven 91m2 gespoten pur 4-5cm of beneden 2 lagen vaste PIR plaat 5cm geschrankt over elkaar (in totaal dus 182m2) en boven 1 laag vaste PIR plaat 5cm (91m2), graag ook de isolatiewaardes van de verschillende diktes en materialen, en wanneer kan uitgevoerd worden

0
Hugo C.
Hugo C.
353 2291 Bouwer
8 jaren geleden

Voor gespoten PUR wel te verstaan, in kruipruimte (min. 80cm hoogte)

0
Isolteam
Isolteam
10 41 Andere professioneel
8 jaren geleden

Hallo,

Super, dankjewel.

Zou je nog jouw mailadres kunnen doorgeven, aub? Of contacteer ons gerust via onze website.

We sturen u dan snel een voorstel door.

Dankjewel

Groeten,

Isolteam

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

De 10 grootste fouten bij vloerisolatie

De 10 grootste fouten bij vloerisolatie

Je vloer isoleren: waar loopt het typisch mis en waar let je beter extra voor op? Tien boosdoeners!

Lees meer

Je muren isoleren: 3 opties en hun voor- en nadelen

Je muren isoleren: 3 opties en hun voor- en nadelen

Wie de muren van een bestaande woning wil isoleren, heeft drie opties: naast isolatie aan de buiten- of binnenzijde kan je ook de spouwmuur opvullen.

Lees meer

Wat is de prijs van vloerisolatie?

Wat is de prijs van vloerisolatie?

Voorkom warmteverlies door een goede vloerisolatie. Benieuwd naar de prijs van vloerisolatie, de terugverdientijd en welke premies je kan aanvragen?

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag