Metsen of plakken?
wat zijn de voor- of nadelen ten opzichte van elkaar?
Metsen of plakken?
wat zijn de voor- of nadelen ten opzichte van elkaar?
Wat metsen of plakken?Een beetje meer duiding zou misschien wel handig zijn.
Beste,
Ik vermoedt dat je vraag gaat over het verwerken van baksteen , als dat zo is dan heb je voor en nadelen aan alle twee namelijk bij het plakken ga je meer stenen per vierkante meter nodig hebben maar je hoeft deze niet op te voegen , bij het metsen ga je deze wel moeten laten voegen en die voegen zouden op termijn (20 a 30 jaar) uitgeslepen en vernieuwd moeten worden
Mvg Nick
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Je gevel karakter geven met sidings? Lees hier alles over materialen, plaatsing, onderhoud en prijzen voor deze veelzijdige gevelbekleding.
Lees meerDe verwarming lager of afzetten in bepaalde ruimtes om een hoge energiefactuur te vermijden? Ontdek hoe dat kan leiden tot vochtproblemen.
Lees meerBetonblokken zijn ideaal om kelders, binnen- en buitenmuren te bouwen. Ontdek de verschillende soorten betonblokken, hun voor- en nadelen en prijs.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen