4

Enquête Ventilatie Masterproef UGent

Avgeel
Avgeel
#Ventilatie · 8 jaren geleden

Hallo,

Voor mijn masterproef aan de UGent ben ik op zoek naar mensen met een ventilatiesysteem (alle types) die onderstaande enquête willen invullen.
Met deze enquête wens ik te weten te komen hoe u uw ventilatiesysteem gebruikt en hoe tevreden u hiermee bent.
Op die manier wil ik nagaan of de uitvoering in de praktijk overeenstemt met wat in de theorie wordt aangenomen.

Alvast bedankt voor uw medewerking!

https://www.enquetesmaken.com/s/e8f95f4

Met vriendelijke groeten,
Annelies Van Geel

Alle reacties

0
Kris M
Kris M
594 3489 Andere particulier
8 jaren geleden

k Wou de enquete invullen maar een enquete die als eerste vraag alle persoonsgegevens opvraagt vul ik niet in ...  Kan je dit aanpassen? 

0
Avgeel
Avgeel
0 1 Bouwer
8 jaren geleden

Ik heb dit ondertussen aangepast en zijn niet verplicht in te vullen. 

0
Laforce Erwin
Laforce Erwin
56 259 Bouwer
8 jaren geleden

Ik geraak niet voorbij vraag 14, sorry

Van verwarming tot ventilatie. Ontdek alles wat je moet weten over energie in ons gratis magazine ‘Mijn Energie’

Van verwarming tot ventilatie. Ontdek alles wat je moet weten over energie in ons gratis magazine ‘Mijn Energie’

De mogelijkheden zijn de laatste jaren enorm toegenomen, waardoor het moeilijker wordt om de juiste keuze te maken voor jouw woning. In dit magazine helpen we je graag op weg.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Ventilatie met warmteterugwinning: gezonde lucht én energiebesparing

Ventilatie met warmteterugwinning: gezonde lucht én energiebesparing

Ventilatie met warmteterugwinning combineert gezonde lucht met energiebesparing. Ontdek de soorten systemen, werking en kostprijs.

Lees meer

Welke soort afzuiging voor jouw badkamer? Alles over de soorten, prijs en plaatsing

Welke soort afzuiging voor jouw badkamer? Alles over de soorten, prijs en plaatsing

De juiste afzuiging voor je badkamer kiezen om vochtproblemen te vermijden? Ontdek het verschil tussen een badkamerventilator en centrale afzuiging.

Lees meer

De ventilatieverslaggever: dit is zijn takenpakket

De ventilatieverslaggever: dit is zijn takenpakket

De ventilatieverslaggever is in Vlaanderen verplicht voor nieuwbouw en ingrijpende energetische renovaties met een bouwaanvraag vanaf 1 januari 2016.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag