Die eerste lijnen zijn normaal voor zo'n oude installaties en zie je ook bij recentere huizen terugkomen. Er zijn waarschijnlijk geen plannen van de installatie (schakelaars / stroompunten) en ook geen beschrijving van wat er op welke zekering in het bord zit. Bijna alle huizen ouder dan 25 jaar (als ik me niet vergis geldigheid van de keuring), worden hier op afgekeurd omdat deze plannen toen nog niet verplicht waren.
Dan staat er nog een lijntje dat je zekeringskast waarschijnlijk open lag (dekplaat over de zekeringen) zodat de bekabeling bloot lag en dat door de leeftijd van de installatie deze moet bekeken en aangepast worden aan de op heden vigerende regels.
De laaste lijnen gaan over stroomverlies op een kring en technische standaarden waar de installatie niet aan voldoet.
De enige manier om de kost te begroten is om dit te bekijken met je elektricien. Wat je eigenlijk wilt weten is of je dat kan gebruiken om de vraagprijs naar beneden te krijgen. Je kan proberen, maar dit zijn geen abnormale dingen / kosten voor een huis van die leeftijd en ik denk niet dat dat een impact gaat hebben je onderhandelingspositie. Het zal allemaal afhangen van hoe gewild het pand is :)