Deze dakwerker heeft twee volledig nieuwe daken gelegd,het ene dak heeft hij notabene laten leggen door zijn zoon,stiefzoons en een vriend daarvan,geen van alle gediplomeerde dakwerkers en om dat dak te doen recht liggen hebben ze verschillende platen over elkaar heen gelegd,maar nog ziet het er niet uit.Het is ook niet afgewerkt,het pas gelegde dak had een hoogteverschil van bijna 5 cm met het andere dak en dat hebben ze gewoon zo gelaten,met als gevolg dat ik lekker kreeg.Dan contacteer je daar de bewuste dakwerker mee en krijg je geen enkele reactie,een dikke maand later komt er dan eindelijk iemand die een soort loodvervangnde strippen plaatst terwijl het regent,dus dan kun je op je vingers natellen dat die los gaan laten,zeg je iets van en dan wordt er beweerd dat dat niet waar is,maar het is wel gebeurd uiteraard.Het laatst nieuw gelegde dak moest op aanraden van de brandweer omdat er platen afgewaait waren,moest dat zo snel mogelijk gebeuren,hebben ze me precies 1 jaar op laten wachten met al de vervelende gevolgen van dien.Ik heb al navraag gedaan en heb wel degelijk recht op die 10 jarige wettelijke garantie. Mijn probleem is dus nu dat ik niet weet waar ik moet zijn om hem aan te kunnen klagen voor het niet goed uitvoeren van zijn opdracht.Ik neem aan dat er iets of iemand bestaat die ik in de arm kan nemen om deze waardeloze dakwerker aan te pakken,hij speelt gewoon met mijn voeten en ik pik dit niet meer.