Opzoeken van een vonnis Vredegerecht Brugge
Beste,
Kan mij iemand helpen met het opzoeken van het vonnis van 4de kanton Brugge op datum van 13/3/2014
Alvast dank
Opzoeken van een vonnis Vredegerecht Brugge
Beste,
Kan mij iemand helpen met het opzoeken van het vonnis van 4de kanton Brugge op datum van 13/3/2014
Alvast dank
Via de website van de Federale Overheidsdienst - Juridat.
Denkelijk worden en zijn niet alle vonnissen en arresten opgenomen in de databank.
Persoonlijk vind ik - voor een leek - het een niet zo gebruiksvriendelijke databank (een vaststelling zonder meer) .
Wel is het mogelijk een copie (tegen betaling) van het vonnis op te vragen bij de betreffende rechtbank.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen