Verluchting zolder
Onze zolder heeft vloer en dak isolatie. Ik wil er voor zorgen dat er toch verluchting is.
Hoe kan ik dit het best doen?
Verluchting zolder
Onze zolder heeft vloer en dak isolatie. Ik wil er voor zorgen dat er toch verluchting is.
Hoe kan ik dit het best doen?
dit is zeer moeilijk te beantwoorden.
1 waarom 2 hoe ziet uw huis/ zolder er uit 3 manneer en hoeveel ventilatie 4 hierdoor verliest u mischien energie 5 heeft u reeds een ventilatie sys 6 u kunt mischien een vent sys voor het huis plaatsen 7 wenst u natuurlijke ventilatie enzv.
alaerts
Heeft de zolder een buitenmuur? Misschien kan u een muurrooster plaatsen?
We hebben een buitenmuur..
Gaat hierlangs dan geen koude naar binnen komen?
Ik wil ook niet te grote werken uitvoeren.. ik wil dat er een beetje verluchting is.. zolder wille we gebruiken als speel ruimte/sport ruimte en mss in de toekomst ook als slaapkamer.
Verluchting is toch belangrijk?
Het is ern hellend dak, met buiten muren en 3 kleine ramen die niet op kip kunne gezet worden.
Er bestaan systemen waar voor er een ventilatie sys per kamer met warmte recuperatie werkt. Of vervang een van uw ramen met kip systeem misschien kan het bestaande raam omgebouwd worden naar kip
Van verwarming tot ventilatie. Ontdek alles wat je moet weten over energie in ons gratis magazine ‘Mijn Energie’
De mogelijkheden zijn de laatste jaren enorm toegenomen, waardoor het moeilijker wordt om de juiste keuze te maken voor jouw woning. In dit magazine helpen we je graag op weg.
Ventilatiesysteem plaatsen? Ontvang gratis offertes!
Kies voor een efficiënt ventilatiesysteem en vergelijk vandaag nog gratis en vrijblijvende offertes van vakmensen in jouw buurt.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Ventilatie met warmteterugwinning combineert gezonde lucht met energiebesparing. Ontdek de soorten systemen, werking en kostprijs.
Lees meerDe juiste afzuiging voor je badkamer kiezen om vochtproblemen te vermijden? Ontdek het verschil tussen een badkamerventilator en centrale afzuiging.
Lees meerDe ventilatieverslaggever is in Vlaanderen verplicht voor nieuwbouw en ingrijpende energetische renovaties met een bouwaanvraag vanaf 1 januari 2016.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen