Afsluiten gas of niet ?????????
Mijn zoon heeft een huis gekocht waar we nog wel een dik jaar aan moeten verbouwen, kan je best de gas laten afsluiten gedurende die tijd want die hebben ze niet nodig of wat raden jullie aan?
Afsluiten gas of niet ?????????
Mijn zoon heeft een huis gekocht waar we nog wel een dik jaar aan moeten verbouwen, kan je best de gas laten afsluiten gedurende die tijd want die hebben ze niet nodig of wat raden jullie aan?
Als ik je goed begrijp ga je na de verbouwing het gas niet meer nodig hebben en is de gasaansluiting overbodig (corrigeer me als ik het mis heb) je kan dan de meter laten verzegelen dit wordt door de intercommunale van jouw streek gedaan infrax of eandis wil je de meter weg dan zullen deze mensen daar ook voor zorgen. Als alleen tijdens de verbouwing geen gas gewenst is dan kan een installateur de binnenleiding afkoppelen achter je meter en deze afsluiten door middel van een stop zo ben je zeker dat je beveiligd bent.
Mvg Nick
Bedankt voor je reactie, er gaat iemand van Eandis langskomen om het te bekijken
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Op 1 februari opent Bouwbeurs Roeselare opnieuw de deuren. Dankzij Livios kan je gratis naar de beurs.
Lees meerAannemers werken soms aan een uurtarief in de plaats van een vast bedrag. Met deze tips vermijd je discussies over het aantal gepresteerde uren.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen