Kachelrook overlast
Beste,
Onze buren ten zuiden en ten westen gelegen, stoken met kachels.Ze Stoken palletten, dennehout, en snoeihout , soms ook gewoon geklieft hout.
Zij stoken 9 maanden aan een stuk bijna dag en nacht. (verwarming hun huis met kachel allesbrander) Schouwen zijn laag en afgedekt.
Wij hebben longontsteking gehad, ademhalingsproblemen. De stank dringt door ramen en deuren, blijt hangen onder ons terras.
Wij kunnen in de winter niet verluchten, auto wassen, of dergelijke.
Politie doet niets burgermeester doet niets. vrederechter heeft ons één winter overdag van onze westen buur stookverbod gegeven, maar snachts ging het weer volluit. Rechtbank vind nu onze klacht gegrond maar te weinig bewijs. Dit kost ons tot nu al 12000€
Doordat ons eis om minder te stoken en schouw aan te passen geweigerd is. mogen zijn nu terug dag en nacht stoken met alle rotsooi die ze maar heben, we staan nergens.
Wij zijn teneinde raad. in beroep gaan kan nog een keer . Als we nog geld hebben.
Wij betalen voor ons afval naar het container park te brengen, hun stoken alles op.in hun allesbrander gratis vewarming wij ziek.
Leuk hoor als je de wet volgt. je bent gewoonweg onnozel als je de wet volgt.
Onze liefhebbende gemeente is .....mag ik dat schrijven?
Ho ja we worden ook nog regematig belaagde door onze lieve buren.
Als ik zei dat ik astmatisch ben soms, krijg ik als antwoord: je kan niet genoeg afzien en voor mijn part val je dood, Of ga maar verhuizen of ge zijt niet goed bij u hoofd. leuk hoor hier wonen.
Tja ge hebt nu helemaal mensen met veel verstand. Tja...!!