4 jaar geleden terras gerenoveerd; (boven kelder): insijpelend vocht

4

4 jaar geleden terras gerenoveerd; (boven kelder): insijpelend vocht

voh
voh
#Ontwerp · 8 jaren geleden

nov 2013 laten we door firma  vloeren en tegelwerken, tuinaanleg en klinkerwerken in  Tienen terras aanlegen met 10 jaar wettelijke garantie.
Gedurende 4 jaar diverse keren (3 maal) één van de 2 uitvoerders gecontacteerd wegens insijpelend vocht, en na een paar ingrepen van hem, steeds terug opduikende problemen.
Intussen is die firma failliet.
Vandaag door ander persoon laten vaststellen dat die werken totoaal foutief zijn uitgevoerd (oa plaatsen luxplaten ipv chape..).
De uitvoerder van derstijds werkt nu als zelfstandige ( onder eigen naam )en zegt niet meer verantwoordelijk te zijn gezien er faillissement is uitgesproken...

Alle reacties

0
gery
gery
71 548 Andere particulier
8 jaren geleden

Had u ook een vraag?

0
Kris M
Kris M
594 3508 Andere particulier
8 jaren geleden

De failliete firma is verantwoordelijk; niet z n werknemer (die blijkbaar ondertussen zelf zelfstandige werd). Je zal het probleem dus helaas zelf moeten (laten) oplossen.

0
voh
voh
0 1 Andere particulier
8 jaren geleden

dank voor antwoord: je bevestigt wat ik vreesde

wettelijke garantie is een flop

dus daar moet je in de toekomst rekening mee houden..

Fijne namiddag,

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag