Vergrijzing cederhout
Om vergrijzing van cederhout tegen te gaan lees ik op dit forum dat er eeen laag lazuur op het hout wordt geverfd. Moet je dit regelmatig herhalen of is dit eenmalig te doen?
Bestaat de lazuurverf ook in een matte versie?
Vergrijzing cederhout
Om vergrijzing van cederhout tegen te gaan lees ik op dit forum dat er eeen laag lazuur op het hout wordt geverfd. Moet je dit regelmatig herhalen of is dit eenmalig te doen?
Bestaat de lazuurverf ook in een matte versie?
Cederhout is juist mooi als het vergrijsd is en als je éénmal begint met het te behandelen , dan moet je dat elk jaar blijven doen, een kostelijke zaak en ook niet zo mooi denk ik.
Als je niets doet en de natuur zijn gang laat gaan, krijg je een mooi, natuurlijk verweerde grijze houtkleur.
Cederhout heeft helemaal geen behandeling nodig
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Wil je je woning een moderne of industriële twist geven met metalen gevelbekleding? Ontdek alle details over de soorten, prijs en plaatsing.
Lees meerOntdek alles over voegwerken: soorten en kleuren, kosten per m² en tips om slecht voegwerk te herstellen of vervangen.
Lees meerLast van vocht in je slaapkamer? Ontdek de oorzaken, oplossingen en tips om schimmel, muffe geuren en vochtige muren effectief te bestrijden.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen