Extra werkkot maken in tuin
Extra werkkot maken in tuin
1
Toen we ons huis kochten, was de maximale oppervlakte van bijgebouwen en aanbouw aan het huis al bereikt. Er is een losstaande garage van 38m² en een bijbouw aan het huis waardoor de maximale bouwdiepte al bereikt is. Nu wil ik graag een extra werkplaats creëren om aan fietsen te werken. Dat moet niets speciaals zijn, het mag eventueel een 20ft zeecontainer achter de garage zijn die niemand ziet. Wat zijn de stappen die ik moet ondernemen? Want ik neem aan dat ik een vergunning ga moeten aanvragen. Wat is de kans op slagen van een aanvraag? Waar moet ik op letten? Alvast bedankt!
Alle reacties
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Alles wat je moet weten voordat je een tuinhuis plaatst: van materialen tot prijs
Ben je van plan om een nieuw tuinhuis te plaatsen? Ontdek alle opties wat betreft materiaal, budget, fundering, plaatsing en vergunning.
Lees meer
Veranda verwarmen en koelen: zo geniet je het hele jaar door van je veranda
Door je veranda te verwarmen en te koelen geniet je het hele jaar van deze ruimte. Maar hoe pak je dat aan? We vroegen het aan twee experts.
Lees meerOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen