Trappenhuisautomaat werkt niet meer
Ik installeerde in de hal van mijn appartementsgebouw vier nieuwe lampen (bedrading en al was al voorzien want er hingen al lampen). Deze vier lampen zijn verbonden aan een trappenhuisautomaat in de elektriciteitskast. Bij het opnieuw aanzetten van de electriciteit, werken de lamp enkel nog als je op de drukknop duwt van de lampen, maar niet meer gebonden aan tijd. Je moet dus blijven drukken opdat ze zouden aanblijven. Dit is erg vervelend. Het is de bedoeling als je één keer drukt, de lampen anderhalf minuutje aanblijven. Ik kocht een nieuw trappenhuisautomaat, doch hetzelfde resultaat dus aan het automaatje ligt het niet. Alsook, als je het trappenhuisautomaat op 'altijd branden' zet ipv auto, dan blijven de lampen inderdaad aan, dus er kan geen kortsluiting zijn. Alsook, als je het trappenhuis op auto zet en dan een heel klein tikje geeft tegen dat hendeltje, dan slaath ij inderdaad aan voor anderhalve minuut. Er lijkt dus een probleem te zijn in het versturen van de opdracht tussen drukknop en automaatje. Echter, aan de drukknopen hebben wij niet gekomen... wie helpt ons?