2

Vrijstaande garage

WUPEL
WUPEL
#Ramen en deuren · 8 jaren geleden

Hallo, wij plannen een vrijstaande garage te laten zetten achteraan in onze tuin. Die komt recent uit op een doodlopende straat. Buiten volledig afgewerkt met gevelsteen en plat dak EPDM. afmetingen 10m lang x 5,5m breed x 3m hoog. Toevoer van elektrische en waterleiding. binnen niet afgewerkt, uiteraard wel lichtpunten, schakelaar en waterpunt binnen en kraantje buiten. Schuifraam aan kant tuin. Een eerste offerte (met graven fundering,enz...) dus totaal bouw komt uit op +- €50.000

Is dit een realistische prijs?

Kunnen jullie nog aannemers in het antwerpse aanraden die deze totaalprojecten doen?

Alvast bedankt!

Alle reacties

0
Lara596
Lara596
6 41 Verbouwer
8 jaren geleden

Dat lijkt mij een correcte prijs gezien de grootte van de garage en de werken die uitgevoerd worden. (https://www.bijgebouw.be/garage)

Mag ik je wel de tip geven verschillende offertes te vergelijken. En let ook op voorgestelde termijnen, adviezen die gegeven worden, wat er allemaal in de voorgestelde prijs zit, ... Niet alleen de prijs maar het geheel is belangrijk om het juiste aanbod te kiezen. 

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

In de kijker: awardwinnende zonwering met ledverlichting

In de kijker: awardwinnende zonwering met ledverlichting

Deze awardwinnende zonwering met verlichting houdt je huis koel, biedt sfeervolle ledverlichting én verhoogt de veiligheid.

Lees meer

Zeg vaarwel tegen insecten: zo kies je het juiste vliegenraam

Zeg vaarwel tegen insecten: zo kies je het juiste vliegenraam

Alles over het vliegenraam: soorten, materialen, prijzen, onderhoud én de beste tips voor elk type raam of deur. Ontdek het hier!

Lees meer

Van design tot veiligheid: alles wat je moet weten over buitendeuren

Van design tot veiligheid: alles wat je moet weten over buitendeuren

Ontdek alles over buitendeuren: materialen, stijlen, prijzen, isolatie, veiligheid en tips voor plaatsing en onderhoud.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag