Architect hield geen rekening met wetgeving inzake technieken.
Wij zijn bezig met de renovatie van onze woning, nu hebben we een kleine bijbouw geplaats die als technische ruimte dienst hoort te doen.
we hebben dit plan door een architect laten tekenen.
We hadden de architect gevraagd de ruimte zo in te delen dat we de tecnieken er kwijt konden, we een wasplaats hadden voor wasmachine droogkast enz.. we wilden ook een douche en een gastentoilet;
ze heeft dit allemaal getekend, maar de douche staat in dezelfde ruimte als de technieken en dit geeft ons steeds opnieuw problemen.
eerst de gasmeter, stond op het plan in de technische ruimte, maar mocht daar niet vanwege die douche, staat nu dus in de woonkamer...
nu de electriciteitskast en de verwaringsketels mogen ook niet in dezelfde ruimte als een douche, we gaan een muur moeten bijplaatsen.
de schouw van de ketel had ze ook op de foute plaats laten uitkomen, tegen de wetgeving ivm rookgasverdunning in...
Als ik haar erop aanspreek zegt ze: "daar moet ik geen rekening mee houden, daar ken ik niks van"
Ben ik fout om te vinden dat de architect dit wel hoort te weten?
Goed het zijn geen onoplosbare fouten, maar ik betaal de architect wel voor expertise...
alle technieken staan op het plan, en nu moeten we steeds alles omgooien...