Hoe lang wachten met omheining plaatsen na grondwerken?

2

Hoe lang wachten met omheining plaatsen na grondwerken?

GerK
GerK
#Tuin · 8 jaren geleden
Deze vraag is goed beantwoord

Een tweetal weken geleden is de grondwerker onze achter- en zijtuin komen bedekken met zwarte grond en steenpuin. De tuin is momenteel mooi genivelleerd op de hoogte met die van de buren. 

Mijn vraag: moet de grond zich nog wat zetten voordat je de omheining gaat plaatsen? En zo ja, hoe lang ongeveer?

Alvast bedankt

1
Nick 61
Nick 61
222 1623 Andere professioneel
8 jaren geleden

Indien je snel wil starten met de afsluiting en je bent niet zeker van de vastheid van je ondergrond dan zou ik er voor kiezen om een drilplaat te huren en de strook waar je je afsluiting wil plaatsen stevig aan te drillen en je kan ogenblikkelijk beginnen met plaatsen

Alle reacties

0
Nick 61
Nick 61
222 1623 Andere professioneel
8 jaren geleden

Indien je snel wil starten met de afsluiting en je bent niet zeker van de vastheid van je ondergrond dan zou ik er voor kiezen om een drilplaat te huren en de strook waar je je afsluiting wil plaatsen stevig aan te drillen en je kan ogenblikkelijk beginnen met plaatsen

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Is het buiten te koud? Met deze tips leg je een moestuin binnen in huis aan

Is het buiten te koud? Met deze tips leg je een moestuin binnen in huis aan

Wil je blijven tuinieren tijdens de koude wintermaanden? Dan kan je een moestuin binnen in huis aanleggen. Ga aan de slag met deze tips!

Lees meer

Problemen met buxus in je tuin: pas op voor de buxusmot

Problemen met buxus in je tuin: pas op voor de buxusmot

Last van de buxusmot? Lees hoe je deze veelvraat herkent, bestrijdt en voorkomt en ontdek onze andere tips tegen buxusziekten, zoals schimmel.

Lees meer

Tuinexpert tipt de tuinklussen voor februari: dit kan je nu doen

Tuinexpert tipt de tuinklussen voor februari: dit kan je nu doen

Het groeiseizoen laat nog op zich wachten, maar in februari staan er al wat klussen in de tuin op de planning. Tuinexpert Bart Verelst geeft tips.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag