1

Ramen behandelen binnen/buiten

Punch83
Punch83
#Ramen en deuren · 7 jaren geleden

Voor het behandelen van onze ramen (zowel binnen als buiten) heb ik Sikkens Cetol HLS Plus in huis gehaald voor de grondlaag en Sikkens Cetol Filter 7 plus voor de afwerking. 

Nu heb ik binnen de grondlaag al gezet en wist mijn vriendin me te vertrellen dat die producten enkel bedoeld zijn voor buiten.

Moet ik dan andere producten gaan halen voor binnen of kan het zowel binnen als buiten toegepast worden?

Alvast bedankt voor de tips.

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Bescherm je woning met een zonwering voor buiten: werking, soorten en prijs

Bescherm je woning met een zonwering voor buiten: werking, soorten en prijs

Je woning beschermen tegen oververhitting doe je met een zonwering voor buiten. Kies je voor screens, rolluiken of een overkapping? Wij maken je wegwijs!

Lees meer

7 tips om je garage te beveiligen tegen inbraak

7 tips om je garage te beveiligen tegen inbraak

Je garage inbraakproof maken? Kies een geschikte garagepoort en beveilig je garage zorgvuldig tegen inbrekers met deze tips.

Lees meer

De perfecte voordeur kiezen: materialen, stijlen, prijzen en tips

De perfecte voordeur kiezen: materialen, stijlen, prijzen en tips

Kies de perfecte voordeur: ontdek materialen, stijlen, prijzen en tips voor onderhoud. Alles wat je moet weten in één handig overzicht.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag