Mag ik mijn huurprijs van de garage verhogen
momenteel is de staat van de garages goed en zijn er niet direct verbeteringswerken nodig
Mag ik mijn huurprijs van de garage verhogen
momenteel is de staat van de garages goed en zijn er niet direct verbeteringswerken nodig
Dat mag. Garageverhuurnvalt niet onder de huurwet (van woningen). Je geeft de huurder z n opzeg volgens de contractuele modaliteiten - typisch 1 maand - en zet het (aan hem) terug te huur aan je nieuwe vraagprijs. Laat hem ook weten dat ie kan blijven aan de nieuwe prijs. Als je nieuwe prijs te duur is zal t simpelweg blijven leegstaan.
Kan de huurder bezwaar maken?

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=723ad159f4fa43f437bd451461e8da4d)
Wat kan je op warme zomerdagen doen om oververhitting in je woning te vermijden? Met deze vijf tips hou je het aangenaam koel in huis.
Lees meer
Ontdek hoe hoogrendementsglas in ramen en deuren bijdraagt aan energiebesparing, verhoogd comfort en lagere stookkosten voor jouw woning.
Lees meer
Twijfel je tussen pvc- of aluminium ramen? Ontdek welk materiaal het beste scoort op vlak van stijl, isolatie, prijs, duurzaamheid en onderhoud.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen