De aannemer heeft 13 zware bouwblunders gemaakt
2 deskundigen hebben geordeeld dat ze dit nog nooit hebben meegemaakt zo grove blunders 3inkomportieken zitten overal niet op gelijke hoogte tot zelf 20cm verschil.dorpel inkom straatkant zit lager dan niveua voetpad .lintelen niet goed achterbouw staat scheef en gescheurd vallen stukken muren naar beneden teveel om op te noemen zoals de experts het verwoorden een totale ramp! lening 130000€ voor huis nu al 80000€=+-210000€ en heb een half huis dat op instorten staat !ik moet lening betalen+nu al bijna 2j huur !een schande voor de belgische justitie dat het allemaal zolang moet duren en ook dat zulke personen nog mogen handel drijven na verschillende frauduleuze faillisementen en nu op zijn vriendin haar naam werkt .heb hem 100000€chash gegeven en liet hem stoppen met de werken en ik heb nu volgens hem niet betaald al hoewel ik de afschriften van bank heb 4 dagen na elkaar 2500€ opgenomen andere facturen heb ik daarvoor direkt betaald .zo maken ze mensen kapot en je in staat te stellen om het recht in eigen handen te nemen .X (verwijderd door moderator: zie forumregels) heel de werf bezaaid met bierflessen staat ook in verslag deskundige