Slecht beheer syndicus
Hallo,
Twee jaar geleden kochten wij een appartement aan zee.
Prachtig appartement in een appartementsgebouw met 12 appartementen.
Een paar maanden na de aankoop waren er problemen in het appartementsgebouw t.t.z. waterinfiltratie (2x) en brand in een appartement.
En dan is het beginnen mislopen, een paar opsommingen daarvan:
- Slechte herstellingen, altijd de zelfde aannemers die door de syndicus gecontacteerd worden.
- Geen spuwer op terras geplaatst, expert verzekering had dit aangeraden.
Resultaat een paar weken nadien terug waterinfiltratie.
- Openingen in afvoerbuizen gemaakt, aannemer wou deze niet dichten.
Resultaat kelder ondergelopen, buizen dicht gemaakt door andere aannemer. Factuur voor de VME.
- Na de brand heeft de VME verschillende facturen betaald die daarna door de verzekering moesten terug betaald worden, hebben hierop geen zicht wat er wel al terug betaald is. Al verschillende malen gevraagd naar geen antwoord.
- Er zijn ook wanbetalers, syndicus nog niet opgetreden.
Betalingen moesten al gebeurt zijn eind juli 2017.
Resultaat bij de volgende factuur staan wij in het rood.
Dit kan vandaag al zijn.
Ik heb al met de dossierbeheerder gesproken, syndicus zien wij slechts op de AV, maar dat brengt niets op en op de mailen wordt er niet geantwoord.
Wat moet ik of de VME doen?
Advocaat nemen of kunnen wij de syndicus per direct ontslaan?









