Pvc buitenschrijnwerk vertoon stukjes waar geen folie opzit.

2

Pvc buitenschrijnwerk vertoon stukjes waar geen folie opzit.

BStijn
BStijn
#Ontwerp · 7 jaren geleden

We hebben pvc ramen met houtnerfstructuur langs de buitenkant en in een andere kleur dan de binnenkant. Nu is er op enkele plaatsen de standaard kleur (binnenkant wit) te zien.

Hier zit dus geen folie of is deze verwijdert tijdens de plaatsing. 

Nu vroegen wij ons af in welke maten wij hiermee te vreden moeten zijn.

-enkel hersteld als er X aantal gebreken zijn?

-hersteld maar oplap werk?

-of volledig nieuw buitenschrijnwerk?

Wat kunnen we eisen of met wat moeten we tevreden zijn.

We hebben bang dat de folie na X tijd daar gaat lossen of blazen gaat geven.

(Beschadigingen zijn hele kleine vlekjes.)

Alle reacties

0
JDK
JDK
3 51 Andere particulier
7 jaren geleden

Beste,

Ik kan mij voorstellen dat jullie het anders hadden gewild.

Heb ook al bij plaatsingen voorgevallen en het volgende gedaan:

Binnen de veertien dagen een aangetekend schrijven voor ingebrekestelling sturen , met vermelding dat anders u de herstelling zal laten uitvoeren door een andere plaatser, ten koste van het bedrijf waar u deze hebt besteld. Uiteraard dient u dan een datum op te geven.

Bij onderaaneming,  door het bedrijf zelf, blijft het bedrijf waar u de schrijnwerkerij gekocht heeft verantwoordelijk ,laat u zich niet afschepen.

Zorg voor een vervanging van de beschadigde schrijnwerkerij , anders wordt het prutswerk.

Vermeld dat u een copie van dit schrijven doorstuurt naar de Ombudsdienst .

Veel succes.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag