Wat kies ik : een sleutel-op-de-deur woning of doe ik beroep op verschillende aannemers

2

Wat kies ik : een sleutel-op-de-deur woning of doe ik beroep op verschillende aannemers

Zenobie
Zenobie
#Ontwerp · 7 jaren geleden
Deze vraag is goed beantwoord

Ik wil een opbrengstwoning bouwen maar weet niet goed wat ik het beste doe. Kies ik een sleutel-op-de deur woning of doe ik beroep op verschillende aannemers in de keten. Anderzijds denk ik dat een sleutel-op-de deur woning een duurdere optie is , of heb ik dit verkeerd voor. 

En wat zijn de gemiddelde termijnen voor een sleutel-op-de-deur woning of de andere optie (met verschillende aannemers).

1
Navachi_1
Navachi_1
1 13 Andere particulier
7 jaren geleden· Bedankje ontvangen

sleutel-op-de deur zal idd iets duurder zijn.
Wij hebben ook sleutel-op-de deur gebouwd (wel houtskelet) en woning was klaar in 6 maand.
Met verschillende aannemers werken zal meer inspanning van uzelf vergen en er is meer kans op vertragingen want als er één aannemer ziek valt of dergelijke schuift alles op.

Alle reacties

0
Navachi_1
Navachi_1
1 13 Andere particulier
7 jaren geleden· Bedankje ontvangen

sleutel-op-de deur zal idd iets duurder zijn.
Wij hebben ook sleutel-op-de deur gebouwd (wel houtskelet) en woning was klaar in 6 maand.
Met verschillende aannemers werken zal meer inspanning van uzelf vergen en er is meer kans op vertragingen want als er één aannemer ziek valt of dergelijke schuift alles op.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag