ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.........................
leer eens lezen, misschien zelfs begrijpend lezen.
Maar is nutteloos in uw geval, je weet het altijd beter ook als je er de botten van af weet. Maar met de ijdele hoop der wanmoed ga ik het u nog eens proberen uit te leggen. TS heeft een probleem met lakschade en niet met mechanische schade door inbraak of zo. Het is daarom aangewezen dat TS beter de richting word uitgestuurd naar een bedrijf dat daarin is gespecialiseerd en niet naar een bedrijf dat primair eerst reparaties doet en een beetje bijwerkt. Farbo doet net het omgekeerde. Ze kunnen er een kleine reparatie bij nemen maar in hoofdzaak herstellen er lakschade. Daarom is TS beter af met een verwijzing naar een bedrijf zoals Farbo en niet Respo of wat dan ook. Er zijn trouwens voldoende Belgische bedrijven die onderhoud en herstellingen uitvoeren aan schrijnwerk. Windocare, KKP, Groven Plus, etc etc etc. Als je het nog niet begrijpt dan zal ik het nog wel eens proberen uit te leggen. Tenzij uw ik-weet-het-weer-beter-ego weer in de weg zit.