Toilet op eerste verdieping
Hallo iedereen,
We zijn sinds een paar maanden aan het verbouwen en zitten met onze handen in het haar wat betreft een toilet op de bovenverdieping. Even een schets van de situatie:
- huis van jaren '60 , geen spouw
- boven 2 slaapkamers en 'open ruimte' (eventueel 3de slp)
- beneden hebben we alles uitgegraven want onder de vloer lag zand, dus er komen nieuwe rioleringen, elektriciteit, vloerverwarming,... Boven was het vernieuwd, enkel elektriciteit wordt aangepast
Nu wil ik heel graag een wc boven. Mijn vriend ziet dit niet zitten want hij wilt geen zichtbare afloop langs de buitenkant en wilt ook niet in de bureau een afloop zien lopen en ook horen.
Nu is mijn vraag: hoe kan je dit oplossen? Ik zal een foto toevoegen van de plaats waar ik een wc wil (achter trap, voor zijraam, zo kan ik ooit een 3de slp maken indien nodig) , ook een foto van de zijgevel en bureau die onder deze ruimte loopt.
Alvast bedankt!

.png?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=b09230f446502ebc77e3bdb1cdcf5659)
.png?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=7b0af5fe080bf33d7cf00be750ed3452)