Buurvrouw zet houten opbergruimte tegen scheiding aan
Een jaar geleden ging ik ermee akkoord dat de hogergelegen achterburen een houten constructie tegen de scheiding zouden zetten. Ik heb er al spijt van.
Ik heb een betonnen omheining met draad op de scheiding staan. In de tijd dat die gezet werd stond hier nog geen huis. Met het uitgraven voor de betonnen dek van de opbergruimte werd het zand op het aanliggend stuk gestort waarbij een gedeelte op bij mij terecht kwam. De betonnen dek werd gestort met mijn betonnen palen als ondersteuning. Resultaat: palen staan scheef. Mijn betonnen platen zijn besmeurd met beton. Een gedeelte van het beton kwam terecht op mijn grond. Draad staat krom omdat betonplexplaat de druk niet aankon. Ik heb 2 maanden geleden een niet aangetekende brief gestuurd, maar tot nu toe werd er niets opgeruimd.
Ondertussen werd de constructie grotendeels opgericht. Ze hebben de afscheidingsdraad omgeplooid om een plastiek afdekzeil te plaatsen. Nu moeten daar nog houten platen tegenop komen, maar er is nu al geen plaats meer, want mijn palen staan al krom. Nu nog bang afwachten wat ze met de waterafvoer gaan doen.
Ik ben bij hen langsgeweest 2 weken geleden, maar nog steeds wordt er niets aan gedaan. Wat kan ik doen om hen te dwingen alles op te ruimen en te herstellen?

.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=b10386b9d6d5c88110c48c8bab6411c3)