34

Waterniveau in regenwaterput meten.

FreFel
FreFel
#Voorbereidende werken · 7 jaren geleden

Ik ben op zoek naar een sensor om het waterniveau te volgen van een regenwaterput. De put is afgesloten met een deksel en het is een hele karwei om het deksel er af te halen om het niveau van het water te volgen.

Is er met de huidige technologie geen mogelijkheid om een vlotter of iets dergelijks te plaatsen in de put zodat die kan uitgelezen worden met een app op een smartphone?

Alle reacties

0
Stef 25
Stef 25
0 9 Andere particulier
2 jaren geleden

Wat is de prijs van de sensor en evt bijkomende zaken?

0
Jerre
Jerre
0 3 Andere professioneel
2 jaren geleden

Aan iedereen die de vragenlijst ingevuld heeft: bedankt!

Jammer genoeg ontbreekt me de tijd momenteel om verdere stappen te ondernemen voor dit project.

Diegenen die zelf graag aan de slag willen, verwijs ik graag door naar de sensor die ik wilde gaan gebruiken: https://www.antratek.nl/ndds75-nb-iot-distance-detection-sensor. Let op: hierbij komt nog de aankoop- + abonnementskost van een NB-IoT simkaart en de opzetkost + huurprijs van een publieke web server om de koppeling met een web interface / notificatieservice / API / ... mogelijk te maken.

Stel me gerust extra vragen als je beslist om hiermee verder te gaan, ik help je met plezier.

0
petzlke
petzlke
0 7 Verbouwer
2 jaren geleden

De volledige All in prijs zou zitten op 350 euro Ex btw.

maar je kan best eens contact opnemen , omdat niet elke opstelling het zelfde is.
+32495287172

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/89095/screenshot-from-2023-10-18-07-41-06.png?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=72195398cb428fd27e2e40af3aece335
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Dilemma: een regenwaterput plaatsen of niet?

Dilemma: een regenwaterput plaatsen of niet?

Laat je best een regenwaterput plaatsen of is het geen meerwaarde? We vroegen het aan Silvia De Nolf, adviseur bij NAV en waterconsulent.

Lees meer

Waar naartoe met bouwafval? Dit zijn de opties

Waar naartoe met bouwafval? Dit zijn de opties

Er zijn heel wat opties om je bouwafval op een milieuvriendelijke manier kwijt te raken. Van een puinzak over een container tot het recyclagepark.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag