Correcte prijs of toch wel erg duur, SOD Verkaveling
Beste,
We zijn momenteel in contact met een SOD firma die een nieuwe verkaveling opricht die volledig aan ons wensen voldoet op gebied van ligging en architecturale stijl. De prijs voor de grond bedraagd incl alle kosten €103 000 voor 368m², dit is niet goedkoop maar gezien de ligging ook niet duur. Wat ik me wel afvraag is de prijs van de woning. €205 000 zonder btw of €248 000 met btw. Dit lijkt me wat duur voor een woning met een oppervlakte van 133m². Niet te vergeten dat in deze prijs maar €4000 aan keukenmeubilair is voorzien, en boven het laminaat zelf nog gelegd moet worden. En de omgevingswerken ook voor eigen rekening zijn. (aanleg oprit/tuin) Verder is alles inbegrepen (sanitair, elektriciteit, zonnepannelen, CV op aardgas, carport, ventillatiesysteem D etc.)
Wij vragen ons af of dit een correcte prijs is voor een kubistische woning van 133m². Het is logisch dat een SOD bedrijf een pak duurder is en een marge rekent. Maar is dit een realistische marge ?
Alvast bedankt!

.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=a9947d9b4aef6a592b51bd4ee720c440)