7

Aannemer nieuwbouw gezocht

Bieke237
Bieke237
#Ontwerp · 7 jaren geleden

Dag allemaal! Wij zijn op zoek naar een aannemer (natuurlijk met goeie referenties 😁) die zou kunnen beginnen vanaf april 2019. De meesten kunnen pas in het najaar of 2020 en we zien het echt niet zitten om zo lang nog te wachten. De woning wordt gebouwd in Buggenhout en wij willen zeker mee een handje toesteken!! Dank je!!

Alle reacties

0
StaalBouw
StaalBouw
28 203 Andere particulier
7 jaren geleden

Dag allemaal! Wij zijn op zoek naar een aannemer (natuurlijk met goeie referenties 😁) die zou kunnen beginnen vanaf april 2019. De meesten kunnen pas in het najaar of 2020 en we zien het echt niet zitten om zo lang nog te wachten. De woning wordt gebouwd in Buggenhout en wij willen zeker mee een handje toesteken!! Dank je!!

Ik kan u niet direct een naam geven maar wel enkele tips:

Een goede, betrouwbare aannemer is zeker geen aannemer die vrij snel kan starten, laat u daar zeker niet door leiden.

De goedkoopste offerte is ook zelden de beste leidraad.

Vraag rond in uw omgeving (familie, vrienden, collega's,...) indien mogelijk.

Indien niet, probeer aan te bellen bij recente woningen die u qua stijl aanspreken en informeer over hun architect en aannemers.

Zorg zeker dat u meerdere, betrouwbare referenties ontvangt van elke bouwpartner  alvorens ermee in zee te gaan. Indien een mogelijke bouwpartner moeilijk doet over  referenties wegens privacy, dan klopt er vermoedelijk iets niet.

Check ook uw kandidaat-aannemer via FOD Economie Public Search:
zoek op naam, vink "inclusief oude benamingen rechtspersoon" aan en vink "Enkel actieve geregistreerde entiteiten en actieve vestigingseenheden van actieve entiteiten" uit.

Zoek ook opnieuw op naam van zaakvoerders en adressen.

Lees hierbij ook publicaties staatsblad.

Zo komt u veel meer te weten dan via standaard zoekopdracht.

Aannemers die geregeld veranderen van naam, maatschappelijke zetel, zaakvoerder,etc. hebben meestal iets te verbergen.

0
Livios.be
Livios.be
65 590 Andere professioneel
7 jaren geleden

We raden je aan om een kijkje te nemen in onze zoekmachine van meer dan 14.500 vakmannen zonder fiscale of sociale schulden: http://www.livios.be/nl/bouwinformatie/extra/zoek-en-vind/zoek-een-vakman-handelaar/

0
StaalBouw
StaalBouw
7 jaren geleden

We raden je aan om een kijkje te nemen in onze zoekmachine van meer dan 14.500 vakmannen zonder fiscale of sociale schulden: http://www.livios.be/nl/bouwinformatie/extra/zoek-en-vind/zoek-een-vakman-handelaar/

Dat kan een eerste stap zijn maar vakmannen zonder fiscale of sociale schulden zegt weinig of niets. Ik heb de voorbije jaren al geregeld een welbepaalde malafide "vakman" gemeld bij de Confederatie Bouw.

De man in kwestie laat zijn bedrijf in faling gaan telkens hij gedagvaard wordt en hij gebruikt allerhande constructies en achterpoorten om alle mogelijke sporen te verbergen. Hierbij wordt hij al jaren bijgestaan door dezelfde advocaat die vermoedelijk mee in het complot zit.

Clienteel én personeel wordt geruisloos overgedragen van de ene bvba naar de andere. Zodra hij enigzins in het nauw gedreven wordt, verhuist hij zijn zetel naar een andere gerechtelijk arrondissement omdat de onderlinge parketten zelden of nooit informatie of klachten onderling delen.

Desondanks staat hij telkens met zijn nieuwe bvba bij de betrouwbare vakmannen???

Reacties van BYH hierop zijn eigenlijk én ontoereikend, je moet zelf dan maar diepgaander onderzoek uit te voeren, zegt men...vraag is dan ook hoe?

Vandaar mijn tips hierboven om een aannemer grondiger te controleren via FOD Economie Public Search & publicaties Staatsblad.

0
wrungler
wrungler
0 2 Andere professioneel
6 jaren geleden

Hallo, ik kan u de algemene bouwaannemer Regess aanbevelen - https://regess.eu/be/lang is hun site, ik had een paar bestellingen bij hen, lichte vertragingen, maar het werk was gedaan

0
StaalBouw
StaalBouw
6 jaren geleden

Hallo, ik kan u de algemene bouwaannemer Regess aanbevelen - https://regess.eu/be/lang is hun site, ik had een paar bestellingen bij hen, lichte vertragingen, maar het werk was gedaan

Poolse firma, nog maar net bekend bij Fod Economie KBO. wrungler = Regess ?

0
wrungler
wrungler
0 2 Andere professioneel
6 jaren geleden

Ja, het bedrijf is gevestigd in Polen, maar het hoofd van het bedrijf is Belgisch. Daarom kon ik gemakkelijk met elkaar overweg, dat is alles

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Hoe controleer je of je huurpand voldoet aan de woningkwaliteitsnormen?

Hoe controleer je of je huurpand voldoet aan de woningkwaliteitsnormen?

Ontdek de minimale woningkwaliteitsnormen en leer hoe je kan controleren of jouw huurpand voldoet aan deze normen.

Lees meer

3 ontwerpen voor een centrale keuken

3 ontwerpen voor een centrale keuken

De keuken van Thibaud en Sofie is gedateerd. Ze dromen van een open en gezellige leefkeuken. Drie interieurarchitecten maken een ontwerp.

Lees meer

Je huis slim ontwerpen: zo bescherm je je woning tegen koude en oververhitting

Je huis slim ontwerpen: zo bescherm je je woning tegen koude en oververhitting

Hoe kan je een energiezuinige woning slim ontwerpen zodat het je beschermt tegen koude en oververhitting? Met deze tips maak je je huis klimaatproof.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag