Prijs m² voor gyproc plafond
Alle reacties
Op gyprocwerken.be vind je richtprijzen per m2 plafond tussen 55€ en 70€ excl BTW. Dit is zonder plamuren.
De offerte (die mij al plausibel leek) bevestigt zich door de fabricant.
Met wat durf en het juiste materiaal (laserniveleerder, gyproclift, ...) is dit goed alleen te doen. Als je geen gyproclift wil kopen (kleine 200€) of niet kan huren kan je zelf een systeem maken: rechthoekig kader iets kleiner dan de gyproc plaat met aan een kant een scharnierende poot met als lengte de hoogte van het plafond - dikte plaat - dikte kader - wat speling. Werkt goed doch is vrij gammel zodat met dit systeempje zeker met 2 moet zijn.
PS. In de vakhandel kan je gyprocplaten kopen die langs 4 zijden ingerond zijn (ipv 2) wat de afwerking vergemakkelijkt.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook
.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=0a5abfbb0e410082d200914ddee6e86d)
Gevel metselen: handige tips voor een gevel met karakter
Ontdek hoe je een gevel moet metselen: materialen, kosten, zelf doen of laten doen en onderhoudstips voor een duurzame gevel.
Lees meer
Gevelplinten voor je woning: ontdek de voordelen, uitvoeringen en stijlen
Ontdek alles over gevelplinten: wat ze zijn, de voor- en nadelen, materialen, stijlen, prijzen en handige plaatsingstips.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
- Vochtprobleem of slechte afwerking?
- Kunnen nieuwe spouwankers geplaatst worden tussen bestaande binnen-en buitenmuur
- Gevelafwerking realiseren boven dwarskap van buur
- Bij hevige regenval , loopt het water door de buiten muur en komt de kelder binnen gestroomd samen
- Gezocht: BETORIX betonnen gevelstenen 8,5x8,5x38,5 cm voor kleine herstelling (bouw 1981)
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen