Symbool bewegingsmelder eendraad / situatieschets

3

Symbool bewegingsmelder eendraad / situatieschets

Lyngstar
Lyngstar
#Elektriciteit · 6 jaren geleden

Halo,

Ik ben bezig met tekenen van situatieschets / eendraadschema voor keuring.  Ik heb enkele bewegingsmelders op 230V maar kan hier nergens het symbool voor vinden.  Mogelijk bestaat er geen symbool voor, ik neem aan dat ik dan gewoon een eenpolige schakelaar mag gebruiken als symbool ? Heeft iemand hier al ervaring mee ?

Alle reacties

0
idur
idur
174 842 Andere professioneel
6 jaren geleden

Ik gebruik dit als symbool voor een bewegingsmelder. 

0
idur
idur
174 842 Andere professioneel
6 jaren geleden

Bijlage vergeten toe te voegen. Is toch toegevoegd aan vorige bericht. 

Download onze gratis zonnepanelengids

Download onze gratis zonnepanelengids

Alles wat je moet weten over duurzame energie, kostenbesparing en installatie. Inclusief checklists voor maximale opbrengst!

Download nu gratis jouw gids

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Zonne-energie opslaan in een zoutwaterbatterij? “Het is de duurzaamste thuisbatterij”

Zonne-energie opslaan in een zoutwaterbatterij? “Het is de duurzaamste thuisbatterij”

De zoutwaterbatterij is in opmars. Ze bestaat uit natuurlijke materialen, vergt amper onderhoud en is veilig. “Het is de duurzaamste thuisbatterij.”

Lees meer

Een wachtbuis plaatsen: zo voorzie je gemakkelijk elektriciteit en andere nutsvoorzieningen in je tuin

Een wachtbuis plaatsen: zo voorzie je gemakkelijk elektriciteit en andere nutsvoorzieningen in je tuin

Wil je later nog tuinverlichting aanleggen zonder grote graafwerken? Ontdek hoe je in de ruwbouwfase al een wachtbuis voor elektriciteit plaatst.

Lees meer

Wat doe je bij een stroompanne: dit stappenplan helpt je verder

Wat doe je bij een stroompanne: dit stappenplan helpt je verder

Hoe ontstaan stroompannes en wat moet je doen als er een stroompanne is? Volg ons handige stappenplan.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag