Keurinsverslag
hallo
mijn elektrieker heeft enkele werkjes uitgevoerd ,daarna is de keurder geweest en is de elektrisiteit comform gekeurd
ben ik "verplicht" de elektrieker een copie van het keuringsverslag mee te geven
mvg
Keurinsverslag
hallo
mijn elektrieker heeft enkele werkjes uitgevoerd ,daarna is de keurder geweest en is de elektrisiteit comform gekeurd
ben ik "verplicht" de elektrieker een copie van het keuringsverslag mee te geven
mvg
Ik vraag altijd een kopie (digitaal of op papier) aan de mensen. Zo kan ik bij latere contactname het hele plaatje(plans+keuring) bekijken. Dit gebeurt al wel eens door nieuwe kopers van de woning.
bedankt idur
maar ben ik het 'verplicht' hem dit te overhandigen (ik heb zelf de keuring voor verkoop van mijn appartement aangevraagd en betaald)
Absoluut niet verplicht.
Maar zie geen reden waarom ge dit niet zou doen.
omdat ik de elektrieker mijn sleutel gaf om de werlken uit te voeren en hij nadien teveel uren aanrekende plus dat hij enkele zaken meegenomen had uit het appartement om het copie af te dwingen
En heb je dan bij de politie een klacht wegens diefstal neergelegd?
hei nick
daar heb ik over nagedacht
maar beslist gewoon te betalen en die man uit mijn leven te schrappen,want dan komt er weer een rechtzaak van die maanden of jaren aansleept en uiteindelijk de sop de kool niet waard is (al goed dat de spullen van de vorige huurder was die zij of ik niet meer gebruiken,ander was het weer een ander verhaal
Elektriciteit plaatsen of renoveren? Ontvang gratis offertes!
Ontdek de beste vakmensen uit de buurt. Vergelijk gratis en zonder verplichtingen offertes voor jouw elektriciteitswerken.
Thuisbatterij laten plaatsen? Vergelijk gratis offertes!
Laat een thuisbatterij installeren en gebruik optimaal je zonne-energie. Ontvang gratis en vrijblijvende offertes van vakmensen.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Je energieleverancier inlichten bij verhuis, scheiding of overlijden? Ontdek hoe je de meterstanden doorgeeft met een energieovernamedocument.
Lees meerElektriciteit leggen? Ontdek tips voor je elektriciteitsplan, aansluiting, keuring, keuze van leverancier en hoe je kan besparen op je verbruik.
Lees meerAlles over de keuring van elektriciteit: wettelijke eisen, frequentie, kosten en waarom een elektrische keuring essentieel is voor je veiligheid.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen