Zonnepanelen op ecopanelen dak

1

Zonnepanelen op ecopanelen dak

Maarten_Laakdal
Maarten_Laakdal
#Dak · 6 jaren geleden

Goededag,

Ik heb een garage van een 90 m², hier liggen momenteel nog eternit platen op, die er hopelijk deze zomer afgaan.

Het plan is om deze dan te vervangen door ecopanelen, zodat de garage wat minder temperatuur verschillen heeft en het in de winter iets aangenamer werken is.

Echter met het oog op de toekomst, wil ik de mogelijkheid ook bekijken of ik zonnepanelen kan leggen op dit dak. Zou dit een probleem zijn met ecopanelen? Momenteel is de overbrugging van de panelen ongeveer 3 m. (garage is ongeveer vierkant, met in het midden een metalen H over de hele afstand).

Alvast bedankt voor de tips!

mvg,

Maarten

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Hoe asbest verwijderen? Enkele do's en don'ts

Hoe asbest verwijderen? Enkele do's en don'ts

In heel wat oude woningen zit er nog asbest. Hoe verwijder je dit kankerverwekkende materiaal zonder risico? Enkele tips om asbest te verwijderen.

Lees meer

Kies voor een groendak: voordelen, prijzen en tips

Kies voor een groendak: voordelen, prijzen en tips

Alles over het groendak: voordelen, prijs, soorten, premies en hoe je het zelf of met een professional aanlegt. Ontdek onze tips.

Lees meer

Regenwater afvoeren begint met een goede regenpijp: dit moet je weten

Regenwater afvoeren begint met een goede regenpijp: dit moet je weten

Een regenpijp voert regenwater weg van je dak. Ontdek alles over materialen, de prijs, de plaatsing en het onderhoud.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag