Elektriciteitsplan huis
Hallo
Ik heb gebouwd in 1982 en heb van mijn huis geen elec.schema.
Wat staat mij te doen als ik binnen enkele jaren mijn huis wil verkopen?
Elektriciteitsplan huis
Hallo
Ik heb gebouwd in 1982 en heb van mijn huis geen elec.schema.
Wat staat mij te doen als ik binnen enkele jaren mijn huis wil verkopen?
Beste,
Je kan zomaar vooraf niet bepalen of je de wettelijke documenten bij verkoop van een huis wilt ontduiken! Er zijn nml. een aantal attesten nodig, EPC, AREI, bodemn etc.. en die MOETEN aanwezig zijn volgens FOD economie en energie. Zij willen dit kunnen controleren !! Ik wacht momenteel ook op een keuringsverslag die volgens makelaar niet nodig was als men beiden akkoord was! en de notaris heeft dit net bevestigd en kan geen akte verlijden!! Er zijn maar 2 uitzondereingen. Bij volledige renovatie en bij onbewoonbaar verklaring.
Mijn notaris zei ooit het tegenovergestelde, heb immers een paar jaar geleden precies op die manier een woning verkocht. Perfect OK zei de notaris. Ik moet toevallig naar de notaris volgende week en ga die vraag voorleggen.
Thuisbatterij laten plaatsen? Vergelijk gratis offertes!
Laat een thuisbatterij installeren en gebruik optimaal je zonne-energie. Ontvang gratis en vrijblijvende offertes van vakmensen.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Van zuinige apparaten tot zonnepanelen installeren: energie-expert Paul De Vylder geeft praktische tips om te besparen op je elektriciteitsfactuur.
Lees meerVerbruik minder stroom met je vaatwasser, wasmachine en droogkast. Ontdek slimme tips, ideaal voor de lente en bij gebruik van zonnepanelen.
Lees meerOntdek alles over de elektrische installatie: onderdelen, kosten, keuring en veiligheidstips. Zorg voor een veilige en efficiënte stroomvoorziening.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen