Draadloze schakelaars - heb ik het goed voor?
Hi, tijdens de verbouwingen is er schade gemaakt aan een buis waarin de draden lopen van een kruisschakeling in het oudere deel van ons huis. De kruisschakeling zorgde voor de bediening vanop 3 plaatsen van onze lamp in de inkom. Heb ondertussen uitgemeten en de drie draden van een wisselschakelaar zijn ergens thv nieuwe gewelven doorgesneden. Anyhow, heb mijn zinnen gezet op draadloze schakelaars. Begrijp ik het goed dat: er een ontvangermodule bijzit (moet besteld worden natuurlijk) die in een bestaand inbouwpotje past. Dat daarvoor/daarbovenop perfect een schakelaar van dat draadloze systeem kan worden gemonteerd. Dat de ontvanger z'n 230V nodig heeft (die hebt ik van de dubbelpolige schakelaar er net onder). Dat er een "stuurdraad" van die module naar mijn spot moet (spot die ook een werkende Nul ter plekke moet hebben). Dat de schakelaars dus eigenlijk impulschakelaars zijn met een drukknop. Finaal heb ik dan 1 ontvanger en drie drukknoppen nodig? (niet zo goedkoop, maar lijkt mij de centen waard). Suggestie qua merk/concept? Thanks !!