3

Vraag kosten plat dak

siminchy
siminchy
#Dak · 6 jaren geleden

besten

ik wil even nachecken of jullie denken dat dit een correcte prijs kan zijn voor afbraakwerken, isolatie en hernieuwen van een plat dak 40 vierkante meter:

8500€ wordt er gevraagd, dit is wel inclusief:

verwijderen oude loodslabben, opkuisen en voorbereiden dak

boordplanken in rockpanel, PIR platen 100 mm, dakranden in polyester, een nieuw tapstuk, inwerken van een schouw en aanwerken met een zadeldak

verder wellicht enkele beschermingsmaatregelen dak vd buren (plat, beperkt oppervlak)

er moet ook een kraan op camion bij komen wegens de verre afstand tot het dak

men zegt 2 dagen werk, maar wel wat voorbereiding

dit is een vaste prijs met BTW in

wat denken jullie?

wat kost een kraan op camion die 20 m of verder kan eigenlijk?

Alle reacties

0
kas
kas
261 2197 Andere professioneel
6 jaren geleden

Hoeveel offertes heb je?

Is er nu wel of niet bescherming van het dak bij de buur? 

Toegepast BTW tarief ?

Waarom is het voor jou van belang wat die kraan op vrachtwagen kost? Dit zit toch in je totaal prijs inbegrepen en dat is dan nog eens een vaste prijs? 

0
siminchy
siminchy
0 17 Verbouwer
6 jaren geleden

6% en dan met beschermingsmaatregelen

ik heb voor de rest geen complete offertes. er komt veel bij kijken en velen sturen nadien (na bezoek) hun kat

1 iemand berekende min 6000€ maar dat was nog zonder kraan, bescherming en verplaatsingen en wellicht nog wat details

ik vraag dat ivm de kraan omdat ik de  hele tijd hoor dat dit verschrikkelijk duur is

maar dat varieert dan onwaarschijnlijk van 400€/dag naar meerdere 1000en en zelfs 16000€ gezien hij over meerdere stukken heen moet materiaal verplaatsen. dus niet"zomaar een kraantje"

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Zit je regenpijp of dakgoot verstopt? Zo maak je ze weer bladvrij

Zit je regenpijp of dakgoot verstopt? Zo maak je ze weer bladvrij

De herfst is het moment bij uitstek om je dakgoot bladvrij te maken. Hoe herken je een verstopte dakgoot en hoe reinig je je goot?

Lees meer

Bitumen dakbedekking voor plat dak: ontdek de voordelen en beperkingen

Bitumen dakbedekking voor plat dak: ontdek de voordelen en beperkingen

Een bitumen dakbedekking om jouw plat dak waterdicht te maken? Lees alles over de prijs, plaatsing en onderhoud voor een waterdicht resultaat.

Lees meer

Waarom kiezen voor de charme van een rieten dak?

Waarom kiezen voor de charme van een rieten dak?

Geef je huis extra charme met een rieten dak! Ontdek hier de soorten, voordelen, prijzen en onderhoudstips voor een duurzaam resultaat.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag